Valoarea estimata este de 5.999.291 lei compusa din:
- cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform Legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T, D.E, D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, carte...
Valoarea estimata este de 5.999.291 lei compusa din:
- cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform Legii nr. 10/1995, D.T.A.C, P.T, D.E, D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic, anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built conform prevederilor caietului de sarcini): 195.961 lei;
-cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza: 5.714.728 lei;
-cap. 5 alte cheltuieli organizare de santier: subcap. 5.1.1 Lucrari de constructii – 66.451 lei si subcap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 22.151 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 3465/31.12.2019.
Sursa de finantare este constituita din fonduri bugetare si alte surse legal constituite.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.