Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “Modernizare Sectia de Psihiatrie a Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea”.
Valoarea estimata este de 4.438.473,00 lei compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificatori proiect conf Legii nr 10/1995, D.T.A...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “Modernizare Sectia de Psihiatrie a Spitalului Judetean de Urgenta Tulcea”.
Valoarea estimata este de 4.438.473,00 lei compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificatori proiect conf Legii nr 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E, asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built conform prevederilor caietului de sarcini): 106.572,90 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.264.600,50 lei;
- Organizare de santier: 67.299,60 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.