Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE APE UZATE MENAJERE, COMUNA MATASARI, SATELE MATASARI PARTIAL, BRADET SI BRADETEL, JUDETUL GORJ"
Valoarea estimata este de 9.190.096,91 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala (subcapitolul ...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE APE UZATE MENAJERE, COMUNA MATASARI, SATELE MATASARI PARTIAL, BRADET SI BRADETEL, JUDETUL GORJ"
Valoarea estimata este de 9.190.096,91 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala (subcapitolul 1.3) – 1.182.600 lei;
- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor (subcapitolul 2.1) – 135.000 lei;
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica cap. 3 – 286.000,00 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 7.507.634,00 lei;
- Capitolul 5 (5.1 Organizarea de santier) – Alte cheltuieli – 78.862,91 lei din care Subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 38.862,91 lei si Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier: 40.000,00 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau
informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.