Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 8 loturile 1 – 3, respectiv: Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, sat Budeni, comuna Comana, judet Giurgiu" – varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Tudor Vladimirescu nr. 1B, sat Proaspeti, comuna Curtisoara, judet Olt" – varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 3 "Construire ...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 8 loturile 1 – 3, respectiv: Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, sat Budeni, comuna Comana, judet Giurgiu" – varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Tudor Vladimirescu nr. 1B, sat Proaspeti, comuna Curtisoara, judet Olt" – varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 3 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Campului, sat Singureni, comuna Singureni, judet Giurgiu" – varianta 1 incalzire pe lemn.
Valoarea estimata a contractelor este de 16.901.880,51 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi.
Valoarea estimata pentru fiecare lot in parte (Lot 1, lot 2 si lot 3) este de 5.633.960,17 lei, fara TVA, si este compusa din:
- - Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 560.059,22 lei
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 118.013,81 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 4.867.902,02 lei
- Cap. 5 Alte cheltuieli, subcap. 5.1 organizare de santier 65.988,84 lei, subcap. 5.2. cheltuieli conexe 21.996,28 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2367/14.08.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.