Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii - Pachet 6 loturile 1 - 2, respectiv: Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, Str. Nufarul nr. 2, municipiul Sebes, judet Alba" - varianta 2 incalzire cu gaz, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1 – zona Rosiori, municipiul Drobeta-Turnu Severin, Judet Mehedinti " - varianta 2 incalzire cu gaz
Valoarea estimata...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii - Pachet 6 loturile 1 - 2, respectiv: Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, Str. Nufarul nr. 2, municipiul Sebes, judet Alba" - varianta 2 incalzire cu gaz, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1 – zona Rosiori, municipiul Drobeta-Turnu Severin, Judet Mehedinti " - varianta 2 incalzire cu gaz
Valoarea estimata a contractelor este de 11.232.807,62 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata Lot 1 este de 5.616.403,81 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 560.059,22 lei;
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului – 117.927,06 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.850.552,52 lei
- Alte cheltuieli: 87.865,01 lei.
Valoarea estimata Lot 2 este de 5.616.403,81 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 560.059,22 lei;
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului – 117.927,06 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.850.552,52 lei
- Alte cheltuieli: 87.865,01 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.