Valoarea estimata este rezultata din insumarea valorii estimate a fiecarui lot si include prestarea serviciilor si executia lucrarilor la obiectivele de investitii : Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, Str. Tineretului, nr. 43, municipiu Lupeni, judet Hunedoara " - varianta 2 incalzire pe gaz, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Republicii, municipiul Blaj, judetul Alba " - varianta 2 incalzire pe gaz, Lot 3 "Con...
Valoarea estimata este rezultata din insumarea valorii estimate a fiecarui lot si include prestarea serviciilor si executia lucrarilor la obiectivele de investitii : Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, Str. Tineretului, nr. 43, municipiu Lupeni, judet Hunedoara " - varianta 2 incalzire pe gaz, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Republicii, municipiul Blaj, judetul Alba " - varianta 2 incalzire pe gaz, Lot 3 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Tineretului, nr. 4, municipiu Targu-Jiu, judetul Gorj " - varianta 2 incalzire pe gaz si este de 16.849.211,43 lei.
Valoarea estimata pentru ficare lot in parte este de 5.616.403,81 lei si este compusa din:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 560.059,22
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 117.927,06 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 4.850.552,52 lei
- Cap. 5 alte cheltuieli 87.856,01 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2367/14.08.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.