Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 3 loturile 1 – 2, respectiv LOT 1 "Construire baza sportiva TIP 2-Seminar Teologic Ortodox Alba Iulia, B-dul Transilvaniei, municipiul Alba Iulia" Varianta 1-incalzire pe gaz, Lot 2 " Construire baza sportiva TIP 2-Liceul Teoretic Pancota, str. Avram Iancu nr. 41, oras Pancota, judetul Arad" Varianta 1-inc...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 3 loturile 1 – 2, respectiv LOT 1 "Construire baza sportiva TIP 2-Seminar Teologic Ortodox Alba Iulia, B-dul Transilvaniei, municipiul Alba Iulia" Varianta 1-incalzire pe gaz, Lot 2 " Construire baza sportiva TIP 2-Liceul Teoretic Pancota, str. Avram Iancu nr. 41, oras Pancota, judetul Arad" Varianta 1-incalzire pe gaz
Valoarea estimata a contractelor este de 2.572.044,48 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata Lot 1 si Lot 2 este de 1.286.022,24 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cap. 1 cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 3.419,15 lei
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 50.505,05 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 1.210.191,00 lei
- Cap. 5 Alte cheltuieli - 21.907,04
*subcap. 5.1 organizare de santier,
*subcapitolul 5.1.1 Lucrari de constructii: 16.430,28 lei;
*subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 5.476,76 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 1948 / 14.06.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.