Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 1 loturile 1 - 3, respectiv: Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, sat Budeni, comuna Comana, judet Giurgiu " - varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1B, sat Proaspeti, comuna Curtisoara, judet Olt " - varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 3 "Constru...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 1 loturile 1 - 3, respectiv: Lot 1 "Construire baza sportiva TIP 1, sat Budeni, comuna Comana, judet Giurgiu " - varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 2 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Tudor Vladimirescu, nr. 1B, sat Proaspeti, comuna Curtisoara, judet Olt " - varianta 1 incalzire pe lemn, Lot 3 "Construire baza sportiva TIP 1, str. Campului, sat Singureni, comuna Singureni, judet Giurgiu " - varianta 1 incalzire pe lemn. Valoarea estimata a contractelor este de15.155.714,01 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi.
Valoarea estimata pentru fiecare lot in parte (Lot 1, lot 2 si lot 3) este de 5.051.904,67 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului – 118.013,81 lei.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 4.867.902,02 lei
- Organizare de santier: 65.988,84 lei.( Subcapitolul 5.1)
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant si aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2367/14.08.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
NOTA:
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.