Feedback
I.D.: 76413686

Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului "MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 211D TRONSON CUZA VODA - STEFAN VODA - DN21, JUDETUL CALARASI"

Data publicarii
15.12.22 Exista 61.619 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6 45221110-6 45232130-2 45234140-9 71322500-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
26.01.23
Pretul estimativ:
26.921.820,96 RON - 26.921.820,96 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.12.22 Publicat la 23.12.22
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului "MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 211D TRONSON CUZA VODA - STEFAN VODA - DN21, JUDETUL CALARASI" din cadrul proiectului pentru care s a depus solicitare de finantare prin Programul Naţional de Investiţii "Anghel Saligny". Starea tehnică a drumului propus pentru modernizar...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului "MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 211D TRONSON CUZA VODA - STEFAN VODA - DN21, JUDETUL CALARASI" din cadrul proiectului pentru care s a depus solicitare de finantare prin Programul Naţional de Investiţii "Anghel Saligny". Starea tehnică a drumului propus pentru modernizare este necorespunzătoare desfăsurării în conditii de sigurantă si confort a traficului rutier, având sectoare unde nu sunt asigurate elementele geometrice pentru un drum judetean, greu practicabil în perioadele cu precipitatii sau de iarnă. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel putin 19 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Prin urmare, recomandam operatorilor economici sa manifeste un comportament diligent si să formuleze eventualele solicitari de clarificare cu celeritate, in termenele prevazute in documentatia de atribuire prin utlizarea exclusiva a SEAP-ului. Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare prin P.N.I Anghel Saligny, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a serviciilor si lucrarilor se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie,(prin obtinerea unei finantari P.N.I Anghel Saligny sau din alte surse) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării,din partea P.N.I.A.S. îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data finalizarii procedurii de achizitie publica..Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului “Reabilitarea/modernizarea/extinderea infrastructurii de fluide medicale si a infrastructurii electrice necesare fluidelor medicale si instalarea de sisteme de detectare, alarmare incendii, cu acoperire totala si detectare semnalizare si alarmare in cazul depasiri  
Servicii de tiparire si distributie - 5 loturi - PDP1 - runda finala 31.01.24
Achiziţie echipamente de protectie medicala, substante necesare pentru decontaminare/biocide, reactivi si teste diagnostic SARS-COV-2 în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 la Spitalul Judetean de Urgenta "Dr.Pompei Samarian" Calarasi finanţat prin POIM 2014-2020" 04.05.21
Proiect Tehnic de Executie, Detalii de Executie, Caiete de Sarcini, asistenta tehnica din partea Proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul “ Extindere retea de canalizare menajera si extindere statie de epurare in sat Dragalina, com. Dragalina, jud. Calarasi“ 16.02.23
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Reabilitare, extindere retea de apa potabila, reabilitare statie tratare apa, contorizare in sat Dragalina si construire foraj apa in sat Constantin Brancoveanu, Comuna Dragalina, judetul Calarasi“ 27.02.23
Contract de proiectare si executie lucrari "Restaurarea şi renaturarea zonei de bifurcaţie a braţului Bala pentru asigurarea condiţiilor de navigaţie şi de protecţie a mediului pe Dunăre" 05.08.24
Contract de proiectare si executie lucrari „Restaurarea și renaturarea zonei de bifurcație a brațului Bala pentru asigurarea condițiilor de navigație și de protecție a mediului pe Dunăre” 25.09.24
Contract de proiectare si executie lucrari „Restaurarea și renaturarea zonei de bifurcație a brațului Bala pentru asigurarea condițiilor de navigație și de protecție a mediului pe Dunăre” 05.08.24
Contract de proiectare si executie lucrari „Restaurarea și renaturarea zonei de bifurcație a brațului Bala pentru asigurarea condițiilor de navigație și de protecție a mediului pe Dunăre” 05.08.24
Contract de proiectare si executie lucrari „Restaurarea și renaturarea zonei de bifurcație a brațului Bala pentru asigurarea condițiilor de navigație și de protecție a mediului pe Dunăre” 04.09.24