Contractul de achizitie vizeaza atribuirea serviciilor de proiectare , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari, dotari-utilaje,echipamente tehnologice si montajul acestora, pentru obiectivul de investitii „ Reabilitarea clădirilor publice din municipiul Hunedoara pentru creşterea eficienţei energetice - Colegiul Naţional Iancu de Hunedoara".
Imobilul situat in Hunedoara, str.Victoriei, nr.12 a fost ...
Contractul de achizitie vizeaza atribuirea serviciilor de proiectare , asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari, dotari-utilaje,echipamente tehnologice si montajul acestora, pentru obiectivul de investitii „ Reabilitarea clădirilor publice din municipiul Hunedoara pentru creşterea eficienţei energetice - Colegiul Naţional Iancu de Hunedoara".
Imobilul situat in Hunedoara, str.Victoriei, nr.12 a fost construit în anul 1950. Regimul de înălţime este S+P+2E cu o suprafaţă construită de 1193,00 mp şi suprafaţa construită desfăşurată
de 3195,00 mp.
Asupra imobilului a fost efectuata expertiza tehnica si audit energetic; concluziile aferente expertului tehnic si auditorului energetic (imobilul s-a degradat şi nu corespunde din punct de vedere al protectiei termice.) au aratat necesitatea luarii unor masuri de reabilitare pentru reducerea consumului anual specific de caldura si cresterii confortului.
Construcţia include săli de clasă, laboratoare, cabinete, depozite, birouri, sala de sport şi grupuri sanitare. Asupra imobilului a fost efectuata expertiza si audit energetic, in urma caruia s-a stabilit luarea unor masuri de reabilitare pentru reducerea consumului anual specific de caldura. Imobilul s-a degradat şi nu corespunde din punct de vedere al protectiei termice. Prin realizarea PT si a lucrarilor se urmareste:
1. Reabilitarea clădirii Colegiul Naţional Iancu de Hunedoara in vederea creşterii eficientei energetice prin asigurarea clasării acestuia in Clasa de eficienta energetica A.
2. Atingerea la finalizarea lucrarilor propuse in Solutia tehnica a indicatorilor asumati, valori prestabilite in auditul energetic si DALI, anexe ale prezentului caiet de sarcini.
In conformitate cu prevederile art 160 alin (1) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor.In conformitate cu prevederile art 160 alin (2) din Legea 98/2016 , autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.