Contractul de achizitie vizeaza achizitia serviciilor de proiectare (elaborare proiect pentru autorizarea lucrarilor de construire-PAC, elaborarea proiectuluide organizare a executiei lucrarilor-POE, elaborarea proiectului tehnic de executie), asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor si executia lucrarilor , dotari , utilaje, echipamente tehnologice cu montaj pentru proiectul „Reabi...
Contractul de achizitie vizeaza achizitia serviciilor de proiectare (elaborare proiect pentru autorizarea lucrarilor de construire-PAC, elaborarea proiectuluide organizare a executiei lucrarilor-POE, elaborarea proiectului tehnic de executie), asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor si executia lucrarilor , dotari , utilaje, echipamente tehnologice cu montaj pentru proiectul „Reabilitarea clădirilor publice din Municipiul Hunedoara pentru creşterea eficienţei energetice – Primăria Municipiului Hunedoara”cod SMIS 114402. Obiectivul de investitii, respectiv imobilul este situat in municipiul Hunedoara, B-dul Libertăţii, nr.17, fiind construit în anul 1935. Regimul de înălţime este D+P+1E şi are o suprafaţă construită de 985,00 mp şi suprafaţa construită desfăşurată de 2956,00 mp.
Valoarea estimata a achizitiei este de 2.764.061,00 lei , fara TVA , compusa din :
- servicii de proiectare : 46.280,00 lei;
-asistenta tehnica- din partea proiectantului : 18.653,00 lei;
-cheltuieli pentru investitia de baza : 2.664.778,00 lei;
- organizarea de santier : 34.350,00 lei
Termenul de executie al contractului este de 18 luni, din care :
- 2 luni pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice , calculate de la emiterea ordinului/notificarea de incepere a proiectarii;
- 16 luni pentru executia lucrarilor de la data inceperii executiei inscrisa in ordinul de inceperea a lucrarilor
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate se poate realiza fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu art 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice .
In conformitate cu prevederile art 160 alin (1) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor.
In conformitate cu art 160 alin (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare , autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.