Obiectul contractului consta in elaborarea proiectului tehnic de executie inclusiv a caietelor de sarcini si a detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor, documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor, dotari si executia lucrarilor la obiectivul de investitie " Construire sediu APIA – Ce...
Obiectul contractului consta in elaborarea proiectului tehnic de executie inclusiv a caietelor de sarcini si a detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor, documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor, dotari si executia lucrarilor la obiectivul de investitie " Construire sediu APIA – Centrul Local Horia ".
Serviciile de proiectare vor fi prestate in conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 si a oricaror acte normative aplicabile din domeniu a caror cunoastere si aplicare reprezinta o obligatie a proiectantilor, iar lucrarea va fi executata in conformitate cu documentatia tehnica, cu prevederile Legii nr. 10/1995 si a oricaror norme legale aplicabile din domeniul obiectului contractului.
Valoarea estimata a lucrarii este de 2.027.500,00 lei fără TVA, după cum urmează :
- CAP.2 – cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii= 22.500,00 lei;
- CAP 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 70.500 lei, din care 41.000 lei proiect tehnic si detalii de executie, 21.500 lei documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, 8000 lei asistenta tehnica din partea proiectantului.
- CAP.IV - cheltuieli pentru investitia de baza dupa cum urmeaza:
- 4.1. constructii si instalatii 1.824.500,00 lei;
- 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 20.000,00 lei;
- 4.3. utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 75.000,00 lei;
- 4.5. dotari – 15.000,00 lei
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general).
Cheltuielile diverse şi neprevăzute vor putea fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 8
Numărul de zile pana la care autoritatea contractanta răspunde la clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).