Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Înființare sistem de canalizare menajera
în comuna Bezdead, judetul Dambovita - conform caietului de sarciniValoarea estimata este de 28.052.675,47 lei, fara TVA,
si este compusa din: - Cap. 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 30.030,00 lei,- Cap. 2 - Cheltuieli pentru
asigurarea utilitatilor: 343.450,80...
Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Înființare sistem de canalizare menajera
în comuna Bezdead, judetul Dambovita - conform caietului de sarciniValoarea estimata este de 28.052.675,47 lei, fara TVA,
si este compusa din: - Cap. 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 30.030,00 lei,- Cap. 2 - Cheltuieli pentru
asigurarea utilitatilor: 343.450,80 lei, - Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 542.152,00 lei,- Cap.
4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 27.001.437,51 lei, din care:- subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 15.379.657,77
lei, - subcap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente: 685.885,74 lei, - subcap. 4.3 Utilaje, echipamente cu montaj: 10.933.334,00
lei, - subcap. 4.5 Dotari: 2.560,00 lei, - Cap. 5 - Subcap.5.1 Organizare de santier: 135.605,16 lei.Modificarea contractului
de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 dinLegea nr. 98/2016
cu modificarile si completarile ulterioare.Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat
in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza
prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cudispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art.
160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limitapana la care orice operator economic
interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicitaclarificari sau informatii suplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este de 24 zile inainte de termenul limita dedepunere a ofertelor. In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,Autoritatea Contractanta stabileste
ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilorsuplimentare este in a 12a zi inainte
de termenul limita de depunere a ofertelor