-Proiectarea, asistenta tehnica si execuţia de lucrări aferente obiectivelor Lot 1: Amenajare strada Amurgului, Lot 2: Amenajare strada Nicolae Brânzeu din municipiul Pitesti, jud Argeş.
Valoarea estimata totală, rezultata din însumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi, este de 1.756.061,38 lei fără TVA.
Conform devizelor generale ale obiectivelor de investitii mai sus menţionate:
• Valoarea estimată pentru Lot 1- A...
-Proiectarea, asistenta tehnica si execuţia de lucrări aferente obiectivelor Lot 1: Amenajare strada Amurgului, Lot 2: Amenajare strada Nicolae Brânzeu din municipiul Pitesti, jud Argeş.
Valoarea estimata totală, rezultata din însumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi, este de 1.756.061,38 lei fără TVA.
Conform devizelor generale ale obiectivelor de investitii mai sus menţionate:
• Valoarea estimată pentru Lot 1- Amenajare strada Amurgului este de 845.753,00 lei fără TVA, din care: - proiectare: 31.500,00 lei fără TVA; - asistenta tehnica: 5.000,00 lei fără TVA; - execuţie lucrări: 789.515,00 lei fără TVA; - organizare şantier 19.738,00 lei fără TVA.
• Valoarea estimată pentru Lot 2- Amenajare strada Nicolae Brânzeu este de 910.308,38 lei fără TVA, din care: - proiectare: 19.757,74 lei fără TVA; - asistenta tehnica: 2.663,66 lei fără TVA; - execuţie lucrări: 866.231,20 lei fără TVA; - organizare şantier 21.655,78 lei fără TVA.
• Obiectul contractelor Lot 1: Amenajare strada Amurgului şi Lot 2: Amenajare strada Nicolae Brânzeu care se vor încheia presupune realizarea următoarelor etape şi anume:
a) Faza I- Proiectare, respectiv elaborarea documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de construire, verificată de verificatori de proiecte atestaţi, elaborarea Proiectului tehnic de execuţie (PT), a caietului de sarcini şi a detaliilor de execuţie, verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie, antemăsurători detaliate. Termen de predare Faza I– 2 luni de la emiterea ordinului de începere a contractului.
b) Faza II – Executia lucrarilor – în baza proiectului tehnic verificat si autorizat conform prevederilor legale. Termen de executie Faza II– 3 luni de la semnarea procesului verbal de predare a amplasamentului si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
c) Faza III – Asistenţa tehnică din partea Proiectantului – se va realiza pe toata durata execuţiei lucrărilor, până la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
• Executarea contractelor începe după semnarea acestora, constituirea garanţiei de bună execuţie şi transmiterea ordinului de începere.
• • Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări cu privire la conţinutul documentaţiei de atribuire: 10 zile, înainte de data limită de depunere a ofertelor; Autoritatea contractanta va răspunde la solicitarile de clarificari, prin publicarea pe SEAP a raspunsului consolidat, cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.