Proiectare, asistenta tehnică si execuție lucrări pentru obiectivul de investiții rest de executat - “Reparație capitală,
consolidare, modernizare și extindere sediu Tribunal Vâlcea, municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea”- 14265Valoarea estimată
este de 46.855.504,44 lei, fără TVA, compusă din:Cap. 1- cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 39.022,90 lei
fara TVA;Cap. 2-cheltuieli pentru a...
Proiectare, asistenta tehnică si execuție lucrări pentru obiectivul de investiții rest de executat - “Reparație capitală,
consolidare, modernizare și extindere sediu Tribunal Vâlcea, municipiul Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea”- 14265Valoarea estimată
este de 46.855.504,44 lei, fără TVA, compusă din:Cap. 1- cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 39.022,90 lei
fara TVA;Cap. 2-cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 193.432,98 lei fara TVACap. 3 – Cheltuieli
pentru proiectare si asistenta tehnica:679.132,66 lei, fara TVA; Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 45.043.054,81
lei, fara TVA; Cap. 5 – Alte cheltuieli – 900.861,09 lei, fara TVA;Subcap. 5.1 -Organizare de santier: 900.861,09 lei, fara
TVA; - 5.1.1 – Lucrari de constructii:675.645,82 lei, fara TVA;- 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului: 225.215,27
lei, fara TVA;Informații detaliate se regăsesc în documentul „Instrucțiuni pentru ofertanțiModificarea contractului de achizitie
publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea
contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea
nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care
orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor
de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.