Proiectare, asistenta tehnică si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii rest de executat - “Reparaţie capitală, consolidare, modernizare şi extindere sediu Tribunal Vâlcea, municipiul Râmnicu Vâlcea, judeţul Vâlcea"- 14265
Valoarea estimată este de 46.855.504,44 lei, fără TVA, compusă din:
Cap. 1- cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 39.022,90 lei fara TVA;
Cap. 2-cheltuieli pentru asigurarea ...
Proiectare, asistenta tehnică si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii rest de executat - “Reparaţie capitală, consolidare, modernizare şi extindere sediu Tribunal Vâlcea, municipiul Râmnicu Vâlcea, judeţul Vâlcea"- 14265
Valoarea estimată este de 46.855.504,44 lei, fără TVA, compusă din:
Cap. 1- cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 39.022,90 lei fara TVA;
Cap. 2-cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 193.432,98 lei fara TVA
Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica:679.132,66 lei, fara TVA;
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 45.043.054,81 lei, fara TVA;
Cap. 5 – Alte cheltuieli – 900.861,09 lei, fara TVA;
Subcap. 5.1 -Organizare de santier: 900.861,09 lei, fara TVA;
- 5.1.1 – Lucrari de constructii:675.645,82 lei, fara TVA;
- 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului: 225.215,27 lei, fara TVA;
Informaţii detaliate se regăsesc în documentul "Instrucţiuni pentru ofertanţi
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.