Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru realizarea obiectivului de investiții (amenajare
teren/utilități/documentații/construcții/procurări) organizare șantier, instruire, probe și teste pentru proiectul: „Sursă
de producere energie termică și electrică prin cogenerare de înaltă eficiență la CET Hidrocarburi SA” finanţat prin Programul
Național de Redresare și Rez...
Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru realizarea obiectivului de investiții (amenajare
teren/utilități/documentații/construcții/procurări) organizare șantier, instruire, probe și teste pentru proiectul: „Sursă
de producere energie termică și electrică prin cogenerare de înaltă eficiență la CET Hidrocarburi SA” finanţat prin Programul
Național de Redresare și Reziliență, conform cerinţelor caietului de sarcini cu anexele sale şi a SF-ului aprobat prin HCLM
nr. 78/21.02.2023.Descrierea detaliata a activităţilor ce vor face obiectul contractului de achizitie publica se regaseşte
în documentaţia tehnică anexată. Valoarea estimată a contractului de lucrări aferentă prezentei proceduri este de 402.172.105,00
lei fără TVA, aşa cum rezultă din Devizul general din SF, aprobat prin H.C.L.M. nr. 78/21.02.2023. Conform structurii devizului
general al obiectivului de investiţii, pentru atribuirea contractului de lucrări, care include şi servicii de proiectare,
valoarea totală a contractului ce face obiectul prezentei achiziţii este de 402.172.105,00 lei, fără TVA, defalcată astfel:
servicii de proiectare: 9.523.800,00 lei, fără TVA servicii de asistenţă tehnică:
267.300,00 lei, fără TVA execuţie lucrări (toate obiectele), amenajare teren, amenajări pentru protecția mediului și refacerea
la starea inițială, asigurare utilități, elaborare studii de teren, expertiză tehnică lucrări de construcții, procurări echipamente,
lucrări de montaj, instruirea personalului de exploatare al beneficiarului și punerea în funcțiune a investiției și probe
tehnologice: 390.014.065 lei, fără TVA lucrări de constucții și instalații aferente organizării de şantier:136.620 lei,
fără TVA cheltuieli conexe organizării de șantier: 2.230.320 lei, fără TVA In conformitate cu prevederile art. 160 alin.
(2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita
in care operatorii economici pot adresa solicitari de clarificare, respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor
de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza:1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 35 zile
inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari in a 30-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.2. Al doilea termen pana la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet
tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.In functie de complexitatea
solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen
indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al
doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii
economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor
prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.