Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice fazele PT, DDE și asistență tehnică din partea
proiectantului și execuție lucrări de construcții în cadrul proiectului «REABILITARE ȘI CONSOLIDARE DJ 191 G: CRASNA (DJ 108G)
– MARIN – VALCĂU DE JOS (DJ 191D), KM 0+000 – 11+615» Durata totală a contractului este de 24 luni de la data semnării acestuia,
din care:Etapa 1 - Elabor...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice fazele PT, DDE și asistență tehnică din partea
proiectantului și execuție lucrări de construcții în cadrul proiectului «REABILITARE ȘI CONSOLIDARE DJ 191 G: CRASNA (DJ 108G)
– MARIN – VALCĂU DE JOS (DJ 191D), KM 0+000 – 11+615» Durata totală a contractului este de 24 luni de la data semnării acestuia,
din care:Etapa 1 - Elaborare documentații tehnice (PAC și POE, documentații pentru obținere/actualizare avize, acorduri, AC)
- maxim 2 luni de la emiterii ordinului de începere a serviciilor.Etapa 2 - Elaborare proiect tehnic, detalii de execuție
și caiet de sarcini(PT+DDE+CS) - maxim 1 lună de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru această etapă, după
obținerea Autorizație de construire;Etapa 3 - Asistență tehnică din partea proiectantului - 12 luni de la emiterea Ordinul
de începere a lucrărilorEtapa 4 - Execuție lucrări – 12 luni de la data emiterea Ordinului de începere lucrărilor.Valoarea
estimată este de 49.014.204,06 lei fără TVA, formată din următoarele subcapitole1.2. Amenajarea terenului- 623.370,001.3.
Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițiată- 111.254,401.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecția
utilităților- 300.000,003.5.4. Documentații tehnice necesare în vederea obținerii avizelor /acordurilor / autorizațiilor -
250.000,003.5.6. Proiect tehnic și detalii de execuție- 1.100.000,003.8.1. Asistență tehnică din partea proiectantului - 400.000,004.1.
Construcții și instalații- 46.079.579,665.1. Organizare de șantier - 150.000,00 Note:*)Numărul de zile până la care
se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile. Autoritatea contractanta va răspunde
solicitărilor de clarificări înainte cu 13 zile de data limita de depunere a ofertelor”**) Nu există limitări între capitole
sau subcapitole de cheltuieli, ofertanții având dreptul cât și obligația de a prevedea toate costurile rezultate din listele
de cantități și din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcție
de organizarea proprie și cerințele Documentației de atribuire.***) Se permite ofertanților să utilizeze propriile distanțe
de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanții trebuie
să indice principalii furnizori precum și distanța de transport de la aceștia.****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile
prevederile Ordonanței 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv ”Ofertanții
au deplină libertate de a-și prevedea în ofertă propriile consumuri și tehnologii de execuție, cu respectarea cerințelor cantitative
și calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini și în alte acte normative în vigoare care reglementează
execuția lucrărilor” – conf. Art. 2.2.2