Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice fazele PT, DDE și asistență tehnică din partea
proiectantului și execuție lucrări de construcții în cadrul proiectului [REALIZAREA UNUI SISTEM DE PRODUCERE A ENERGIEI DIN
BIOMASĂ ÎN COMUNA RODNA, JUDEȚUL BISTRIȚA-NĂSĂUD]Obiectivul principal al prezentei achiziții publice consta în proiectarea,
furnizarea, montajul și punerea î...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice fazele PT, DDE și asistență tehnică din partea
proiectantului și execuție lucrări de construcții în cadrul proiectului [REALIZAREA UNUI SISTEM DE PRODUCERE A ENERGIEI DIN
BIOMASĂ ÎN COMUNA RODNA, JUDEȚUL BISTRIȚA-NĂSĂUD]Obiectivul principal al prezentei achiziții publice consta în proiectarea,
furnizarea, montajul și punerea în funcțiune pentru proiectul: “Realizarea unui sistem de producere a energiei din biomasa
in comuna Rodna, județul Bistrița-Năsăud”În vederea realizării obiectivului propus Ofertanții vor asigura, prin propunerea
lor tehnica, realizarea următorilor indicatori obligatorii din proiect, respectiv:1. Energie termica totala produsa din biomasa
de 14MWt;2. Energie electrica minima produsa de 700 kWe;3. Lungimea traseelor conductelor de termoficare in Conformitate cu
documentația;4. Numărul de consumatori racordați in conformitate cu documentația.Proiectul tehnic poate fi adaptat tehnologiei
de la data elaborării proiectului tehnic singura obligație fiind respectarea indicatorii ai proiectului. Indicatori obligatorii
de proiect conform soluției din SF:CO30 Capacitate suplimentară de producere a energiei din surse regenerabile: 14,72 MWtCO34
Reducerea gazelor cu efect de sera: Scădere anuală estimată a gazelor cu efect de seră - minim 1.258,26 t/an CO22S53 Producţia
brută de energie primară din surse regenerabile mai puțin exploatate - minim 2.711,15 tep/anNote:*)Numărul de zile până la
care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde
solicitărilor de clarificări înainte cu 14 zile de data limita de depunere a ofertelor”**) Nu există limitări între capitole
sau subcapitole de cheltuieli, ofertanții având dreptul cât și obligația de a prevedea toate costurile necesare pentru realizarea
tuturor activităților contractului. Pentru lucrările aferente Organizării de șantier (cap 5.1.) fiecare ofertant are libertatea
și obligația de a propune propriile costuri în funcție de organizarea proprie și cerințele Documentației de atribuire.CLAUZA
SUSPENSIVĂProcedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,
în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de obținerea finanțării lucrărilor din fonduri
europene nerambursabile prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) si/sau alte surse de finanțare legal constituite,
semnarea contractului ce face obiectul procedurii de atribuire fiind posibilă doar în situația în care se respectă dispozițiile
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. În cazul
în care, indiferent de motive, contractul de finanțare aferent obiectivului de investiții ce face obiectul procedurii de atribuire
nu este încheiat/semnat, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr.
98/2016 și poate anula procedura de atribuire, încheierea contractului de achiziție publică fiind imposibilă în lipsa unui
contract de finanțare valabil care să certifice obținerea finanțării lucrărilor din fondurile europene nerambursabile. Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiției suspensive de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport
cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.