Proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție „Reabilitare şi modernizare DJ 108N: lim.
jud. Cluj - Petrindu - Tămaşa - Cuzăplac - Almaşu - Babiu - Mesteacănu - DJ 108A, km 2+800-37+616, tronson 29+385 -37+616”,
detaliat in urmatoarele etape:Etapa 1 – Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor și a proiectului de organizare
a execuției lucrărilor (DTAC), ...
Proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție „Reabilitare şi modernizare DJ 108N: lim.
jud. Cluj - Petrindu - Tămaşa - Cuzăplac - Almaşu - Babiu - Mesteacănu - DJ 108A, km 2+800-37+616, tronson 29+385 -37+616”,
detaliat in urmatoarele etape:Etapa 1 – Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor și a proiectului de organizare
a execuției lucrărilor (DTAC), a documentațiilor tehnice pentru obținerea avizelor, acordurilor, a autorizației de construire;Etapa
2 - Elaborare proiect tehnic + detalii de execuție + caiet de sarcini (PT+DDE+CS); Etapa 3 - Asistență tehnică din partea
proiectantului;Etapa 4 - Execuția lucrărilor proiectate.Valoarea totală estimată a achiziţiei: 41.114.615,76 lei fără TVA,
din care: Proiectare + asistență tehnică din partea proiectantului – 1.129.500,00 lei fără TVA din care :• Documentațiile
tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor - 5.000,00 lei, fără TVA;• Proiect tehnic și
detalii de execuție – 941.800,00 lei, fără TVA;• Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 182.700,00 lei, fără TVA Execuție
lucrări – 39.985.115,76 lei fără TVA, din care:• lucrări de construcții-montaj (C+M): 39.846.492,38 lei fără TVA;• cheltuieli
conexe organizării de șantier: 138.623,38 lei, fără TVA;Durata totală a contractului va fi de 24 luni de la data semnarii
acestuia, după cum urmează:Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor și a proiectului de organizare
a execuției lucrărilor (DTAC), a documentațiilor tehnice pentru obținerea avizelor, acordurilor, a autorizației de construire–
maxim 2 luni de la data menționată în Ordinului de începere a serviciilor;Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic + detalii
de execuție + caiet de sarcini (PT+DDE+CS) - maxim 1 lună de la data menționată în Ordinului de începere a serviciilor pentru
această etapă, după obținerea Autorizației de construire;Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 12
de luni de la data menționată în ordinului de începere a execuției lucrărilor;
Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate – maxim 12 luni de la data menționată în Ordinului de începere a lucrărilor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 13-a
zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secțiunea aferentă,
în format PDF editabil.Modul de realizare a corespondenței între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul
SEAP.