a)Serviciile de proiectare din cadrul contractului:
- Elaborare Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor legale
- Elaborare Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor şi de organizare a execuţiei lucrărilor
- Elaborare Proiect tehnic de execuţie
- Asigurare Asistenţa tehnică a proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor
b) Lucrările de construcţi...
a)Serviciile de proiectare din cadrul contractului:
- Elaborare Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor legale
- Elaborare Documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor şi de organizare a execuţiei lucrărilor
- Elaborare Proiect tehnic de execuţie
- Asigurare Asistenţa tehnică a proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor
b) Lucrările de construcţie (inclusiv livrare şi montaj pentru utilaje şi echipamente cu montaj, după caz) din cadrul contractului:
Principalele lucrări aferente investiţiei de bază:
i. Amenajarea terenului
– OBIECT 1 Demolare grădiniţă existentă
– OBIECT 2 Desfaceri amenajări exterioare existente
ii. Asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
– Reţele apă
– Reţele canalizare
iii. Construcţii şi instalaţii
– OBIECT 1 Construire grădiniţă, amenajări exterioare şi parcări
– OBIECT 2 Amenajare spaţii publice urbane
iv. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale
- OBIECT 1 Montaj utilaje şi echipamente
- OBIECT 2 Montaj utilaje şi echipamente
v. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj
- OBIECT 1 Utilaje şi echipamente
- OBIECT 2 Utilaje şi echipamente
vi. Organizare de şantier
Descrierea principalelor lucrări de interventie:
Prin proiect se propune construirea unei gradinite noi care sa respecte legislatia in vigoare. Alaturi de gradinita noua dotata si utilata la standarde internaţionale, se propune si amenajarea terenului cu spatii verzi, amfiteatru in aer liber cu loc de joaca, cinematograf in aer liber si pista de skateboard sau saniute. Terenul gradinitei va fi împrejmuit si va permite accesul auto in incinta pentru parcarea automobilelor personalului angajat (9 locuri de parcare) si pentru aprovizionare.
S-a luat in considerare o capacitate de minim 160 de copii care pot desfasura activitati in acest obiectiv.
Gradinita noua va fi conformata spatial dupa cum urmeaza:
Încăperile destinate copiilor
-Windfang şi vestibul la intrarea copiilor
-Primire filtru (pentru examinare sumară a stării de sănătate)
-Vestiar
-Izolare (cu closet anexat) cu 2 paturi
-8 Sali grupa de 54 mp
-7 Dormitoare de 56 mp
-Grup sanitar pentru fiecare grupa de copii, nediferenţiat pe sexe, cuprinzând 3 wc-uri,3 lavoare,un duş colectiv sau 2 duşuri individuale şi un wc pentru copii cu deficienţe motorii
-2 Sali polifuncţionale folosită la servirea mesei şi la diferite activităţi colective ( 1 sala/etaj)
-casa scarii închisa
-lift
-scară exterioară de evacuare
Încăperile destinate personalului de educaţie şi îngrijire:
-Biroul pentru conducere/cabinet medical
-Vestiare pentru personalul de educaţie şi îngrijire
-Grupul sanitar cuprinzând lavoare, duş şi closete. Pentru personalul adult vor fi prevazute: o cabina WC si o chiuveta pentru 40 de persoane si respectiv 3 dusuri
Incăperile pentru bucătărie şi spălătorie fiecare cu anexele specifice:
Bucătărie preparare, primire alimente, cămară, depozit frigorific, depozit de legume
Spălătorie, uscătorie, călcătorie, depozit de rufe curate, depozit rufe murdare
Alte functiuni
-depozit de inventar
-spaţii tehnice cu acces separat
Gradinita noua va fi dotata cu hidranti interior si exteriori, cu instalatie de semnalizare a incendiilor, cu camere de supraveghere video si instalatie pentru detectie efractie (alarmă).
Se vor lua masuri pentru accesibilizarea persoanelor cu handicap prin construirea unei rampe, prin crearea unui grup sanitar special pentru persoane cu disabilitati, prin dotarea constructiei cu lift interior si prin marcarea tuturor acceselor cu suprafete tactilo-vizuale.
Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în a 8-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.