Proiectare, asistenţă tehnică si execuţie lucrari: ,,Extindere, modernizare si dotare spatii Urgenta Spitalul de Pediatrie Piteşti’’ conform documentatie de atribuire.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 2.200.740,48 lei, valoare calculata conform devizului general intocmit de catre proiectant si luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare dupa cum urmeaza:
Servicii de proiectare: 102.150,0...
Proiectare, asistenţă tehnică si execuţie lucrari: ,,Extindere, modernizare si dotare spatii Urgenta Spitalul de Pediatrie Piteşti’’ conform documentatie de atribuire.
Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 2.200.740,48 lei, valoare calculata conform devizului general intocmit de catre proiectant si luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare dupa cum urmeaza:
Servicii de proiectare: 102.150,00 lei fără TVA din care:
Cap 3.5.6. Proiect tehnic si Detalii de execuţie : 91.650,00 lei fara TVA
Cap 3.8.1. Asistenţă tehnica din partea proiectantului :10.500,00 lei fara TVA
din care:
Cap 3.8.1.1. - pe perioada de executie a lucrarilor: 7.350,00 lei
Cap 3.8.1.2. - pentru pentru participarea proiectantului la fazele
incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii : 3.150,00 lei
Executie de lucrari: 2.098.590,48 lei lei fara TVA din care:
Cap.2: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 70.000,00 lei fără TVA
Cap: 4.1 - Construcţii şi instalaţii: 1.270.982,59 lei fara TVA
Cap:4.2 - Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 121.082,54 lei fara TVA
Cap:4.3- Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale care necesită montaj: 579.484,00 lei fara TVA
Cap :5.1. - Organizare de şantier: 57.040,83 lei fara TVA, din care:
Cap : 5.1.1.:Lucrări de construcţii pentru organizării de şantier: 42.000,00 lei fara TVA
Cap : 5.1.2: Cheltuieli conexe organizării şantierului: 15.040,65 lei fara TVA
In valoarea estimata a contractului nu a fost inclusa suma aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute. Valoarea estimata nu include sume provizionate /rezerve de implementare. Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute a fost luata in calcul la determinarea procedurii de achizitie .
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.