Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare (faze P.A.C.+P.O.E.+P.T.+D.E.+C.S., verificarea tehnică a proiectelor, asistenţă tehnică din partea proiectantului, certificarea performanţei energetice a clădirii si auditul energetic al clădirii), execuţia lucrărilor pentru construcţii şi instalaţii, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, procurarea şi furnizarea unei parţi din dotări...
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare (faze P.A.C.+P.O.E.+P.T.+D.E.+C.S., verificarea tehnică a proiectelor, asistenţă tehnică din partea proiectantului, certificarea performanţei energetice a clădirii si auditul energetic al clădirii), execuţia lucrărilor pentru construcţii şi instalaţii, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, procurarea şi furnizarea unei parţi din dotări (care necesită instalare) pentru etapa I (construire bloc nr.1 - tronson aferent zonei Z3 din PUZ) a obiectivului de investiţii "CONSTRUIRE ANSAMBLU DE LOCUINTE SOCIALE, CARTIER GHEORGHE SINCAI, 2 TRONSOANE (1 tronson de tip B1 si un tronson aferent zonei Z3), MUNICIPIUL ALBA IULIA"- etapele I, II, III.
Contractul va avea două faze :
- Faza 1- prestarea serviciilor de proiectare, inclusiv verificarea la cerinţele de calitate a proiectului şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi certificarea performanţei energetice a clădirii;
- Faza 2- execuţia lucrărilor, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, şi furnizarea unei părţi din dotările care necesită instalare;
Sursa de finanţare: Obiectivul de investiţii - etapa I se va finanţa prin POR 2014-2020, apelul de proiecte POR /2019/9/9.1/1/REGIUNI, axa prioritară 9 - sprijinirea regenerării economice şi sociale a comunităţilor defavorizate din mediul urban, prioritatea de investiţii 9.1-Dezvoltare Locală sub Responsabilitatea Comunităţii (DLRC), bugetul local si alte surse legal constituite.
Valoarea estimată la faza SF a prestării serviciilor, execuţiei lucrărilor, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, procurarea şi furnizarea dotărilor (care necesită instalare) din cadrul contractului care se va încheia în baza prezentului caiet de sarcini este:
Valoare totală estimată la faza SF (etapa I) : 4.084.124,74 lei , fără TVA, din care:
Valoarea serviciilor de proiectare : 150.245,02 lei, fără TVA, respectiv: proiectare (PAC, POE, PT, DE, CS) :115.150,78 lei , fără TVA; valoare documentaţii tehnice obţinere avize:549,00 lei, fără TVA; asistenţă tehnică din partea proiectantului: 15.353,44 lei, fără TVA; verificarea tehnică a documentaţiei: 19.191,80 lei, fără TVA; Valoarea execuţiei construcţiilor şi instalaţiilor pentru investiţia de bază (construire bloc 1): 3.561.479,41 lei fără TVA ; Valoarea montajului utilajelor şi echipamentelor pentru investiţia de bază:39.150,00 lei, fără TVA; Valoarea utilajelor şi echipamentelor care necesită montaj:237.730,00 lei fără TVA ; Valoarea dotărilor care necesită instalare: 49.460,00 lei, fără TVA; Valoarea organizării de şantier (OS): 38.383,59 lei, fără TVA; Certificarea performantei energetice a clădirii si auditul energetic al clădirii: 7.676,72 lei, fără TVA
Suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general) pentru această componentă, respectiv 403.414,00 lei (exclusiv TVA), nu a fost inclusă în valoarea estimată a contractului, acestea putând fi accesate după caz, în funcţie de necesităţi, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Durata contractului va fi astfel: - 60 zile de la data ordinului de începere a contractului pentru stadiul I de elaborare a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire -P.A.C şi a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor – P.O.E, cu întocmirea cu prioritate a documentaţiilor pentru obţinerea avizelor/acordurilor/actelor administrative valabile pentru autorizarea obiectivului de investiţii si obţinerea acestora astfel încât proiectantul să se încadreze cu predarea PAC+POE in termenul de 60 zile, împreună cu verificarea la cerintele de calitate a proiectului; - 30 zile de la data comunicării obţinerii autorizatiei de construire, pentru stadiul 2 de elaborare a proiectului tehnic de execuţie verificat la cerinţele de calitate a proiectului, împreună cu detaliile de execuţie, caietele de sarcini ; - Stadiul 3- asitenţa tehnică a proiectantului începe după primirea ordinului de începere a lucrărilor şi se va desfăşura pe toată durata de execuţie a acestora şi pe perioada de garantie a lucrărilor, până la recepţia finală; - Stadiul 4- certificarea performanţei energetice a cladirii si auditul energetic al cladirii se va face cu cel puţin 10 zile înaintea recepţiei la terminarea lucrărilor. Elaboratorul va fi autorizat în acest sens;- 14 luni pentru execuţia lucrărilor pentru construcţii şi instalaţii, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, procurarea şi furnizarea unei părti din dotări (care necesită instalare) pentru etapa I, dar nu mai târziu de 30 decembrie 2023 (inclusiv receptia la terminarea lucrărilor).