Feedback
I.D.: 84372966

Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii (amenajare teren/utilităţi/documentaţii/construcţii/procurări) organizare şantier, instruire, probe şi teste pentru proiectul: "Sursă de producere energie termică şi electrică prin cogenerare de înaltă eficienţă la CET Hidrocarburi SA" finanţat prin PNRR

Data publicarii
08.07.23 Exista 88.811 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45251200-3 39715000-7 42511110-5 45232140-5 45251220-9 45251230-2 45251250-8 71321200-6 71322000-1 79933000-3
Termenul limita pentru depunere:
11.09.23
Pretul estimativ:
402.172.105,00 RON - 402.172.105,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 08.07.23 Publicat la 26.07.23 Publicat la 28.07.23 Publicat la 05.08.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii (amenajare teren/utilităţi/documentaţii/construcţii/procurări) organizare şantier, instruire, probe şi teste pentru proiectul: "Sursă de producere energie termică şi electrică prin cogenerare de înaltă eficienţă la CET Hidrocarburi SA" finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, conform c...
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii (amenajare teren/utilităţi/documentaţii/construcţii/procurări) organizare şantier, instruire, probe şi teste pentru proiectul: "Sursă de producere energie termică şi electrică prin cogenerare de înaltă eficienţă la CET Hidrocarburi SA" finanţat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, conform cerinţelor caietului de sarcini cu anexele sale şi a SF-ului aprobat prin HCLM nr. 78/21.02.2023. Descrierea detaliata a activităţilor ce vor face obiectul contractului de achizitie publica se regaseşte în documentaţia tehnică anexată. Valoarea estimată a contractului de lucrări aferentă prezentei proceduri este de 402.172.105,00 lei fără TVA, aşa cum rezultă din Devizul general din SF, aprobat prin H.C.L.M. nr. 78/21.02.2023. Conform structurii devizului general al obiectivului de investiţii, pentru atribuirea contractului de lucrări, care include şi servicii de proiectare, valoarea totală a contractului ce face obiectul prezentei achiziţii este de 402.172.105,00 lei, fără TVA, defalcată astfel: servicii de proiectare: 9.523.800,00 lei, fără TVA servicii de asistenţă tehnică: 267.300,00 lei, fără TVA execuţie lucrări (toate obiectele), amenajare teren, amenajări pentru protecţia mediului şi refacerea la starea iniţială, asigurare utilităţi, elaborare studii de teren, expertiză tehnică lucrări de construcţii, procurări echipamente, lucrări de montaj, instruirea personalului de exploatare al beneficiarului şi punerea în funcţiune a investiţiei şi probe tehnologice: 390.014.065 lei, fără TVA lucrări de constucţii şi instalaţii aferente organizării de şantier:136.620 lei, fără TVA cheltuieli conexe organizării de şantier: 2.230.320 lei, fără TVA In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care operatorii economici pot adresa solicitari de clarificare, respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: 1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 35 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 30-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta. SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru realizarea obiectivului de investiții (amenajare teren/utilități/documentații/construcții/procurări) organizare șantier, instruire, probe și teste pentru proiectul: „Sursă de producere energie termică și electrică prin cogenerare de înaltă eficiență la CET Hidrocarburi SA” finanţat prin PNRR  
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii (amenajare teren/utilităţi/documentaţii/construcţii/procurări) organizare şantier, instruire, probe şi teste pentru proiectul: "Sursă de producere energie termică şi electrică prin cogenerare de înaltă eficienţă la CET Hidrocarburi SA" finanţat prin PNRR  
PT, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic" Str. I. Fluieraş nr. 10C, Arad 28.03.24
PT, execuție și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic” Str. I. Fluieraș nr. 10C, Arad 28.03.24
PT, execuție și asistență tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiții Amenajare Campus Preuniversitar Tehnologic” Str. I. Fluieraș nr. 10C, Arad 12.03.24
Lot 1 – Achiziţionare autoutilitară, Lot 2 – Achiziţionarea a două autovehicule (autoutilitare de comandă şi intervenţie), Lot 3 – Autoutilitară second-hand Pick-up cu benă descoperită  
Achiziţia de laptop şi scanere - 2 loturi  
Lot 1: proiectare si executie Modernizare DJ 709J km 34+300-44+100 Pecica-Turnu; Lot 2: proiectare si executie Modernizare DJ 609 km 38+800-43+700 limită judeţ Timis-Zabalt  
Lot 1: proiectare si executie Modernizare DJ 792B km 8+500-11+900, 15+800-33+800, 33+800-40+400 Bârsa-Moneasa-limită jud.Bihor; Lot 2: proiectare si executie Modernizare DJ 708 km 44+400-66+600 Gurahont-Buteni  
Lot 1 - Achiziţia de cartuşe de cerneală şi cartuşe de toner: CJA, ISU, CMJ, Lot 2 - Achiziţia de produse de birotică şi papetărie: CJA, ISU, CMJ, Lot 3 - Achiziţia de hârtie pentru imprimantă şi copiatoare: CJA, ISU, CMJ 14.12.20