Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii:" Construire sediu Primarie in localitatea Jurilovca, judetul Tulcea"
Valoarea estimată este de 4.130.341,28 lei, fără TVA, compusă din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect ...
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii:" Construire sediu Primarie in localitatea Jurilovca, judetul Tulcea"
Valoarea estimată este de 4.130.341,28 lei, fără TVA, compusă din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, Scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conform Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si altele conform prevederilor Caietului de Sarcini): 241.744,12 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 3.822.041,34 lei
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 66.555,82 lei, din care:
-Subcap. 5.1 – Organizare de şantier: 66.555,82 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1 – Lucrari de constructii: 66.555,82 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.