Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: "Centru multifunctional de zi in sat Stoina, comuna Stoina, LOT 12, judetul Gorj"
Valoarea estimată este de 4.359.372,80 lei fără TVA, compusă din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 160.972,80 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 4.096.000,00 lei
- Subcap. 4.1 – Construc...
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: "Centru multifunctional de zi in sat Stoina, comuna Stoina, LOT 12, judetul Gorj"
Valoarea estimată este de 4.359.372,80 lei fără TVA, compusă din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 160.972,80 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 4.096.000,00 lei
- Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 3.686.000,00 lei
- Subcap. 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 30.000,00 lei
- Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 120.000,00 lei
- Subcap. 4.5 – Dotari: 260.000,00 lei
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 102.400,00 lei
- Subcap. 5.1 – Organizare de şantier: 102.400,00 lei din care:
- Subcap. 5.1.1 – Lucrări construcţii: 81.920,00 lei
- Subcap. 5.1.2 - Cheltuieli conexe organizării şantierului: 20.480,00 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.