Feedback
I.D.: 50273589

Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Modernizarea, reabilitarea şi dotarea Ambulatoriului Secţiei Boli Infectioase din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin"

Data publicarii
05.10.20 Exista 64.182 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45215140-0
Termenul limita pentru depunere:
27.10.20
Pretul estimativ:
7.097.363,91 RON - 7.097.363,91 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1096433.pdf
  2. Caiet de sarcini-semnat.pdf
  3. Certificat de Urbanism-semnat.pdf
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să atribuie contractul cu obiectul: Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Modernizarea, reabilitarea şi dotarea Ambulatoriului Secţiei Boli Infectioase din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin". Activităţile ce se achiziţionează prin prezenta procedura de achiziţie, sunt: Servicii de...
Autoritatea contractantă intenţionează să atribuie contractul cu obiectul: Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie: "Modernizarea, reabilitarea şi dotarea Ambulatoriului Secţiei Boli Infectioase din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin". Activităţile ce se achiziţionează prin prezenta procedura de achiziţie, sunt: Servicii de proiectare: • Documentaţii pentru obţinerea avizelor / acordurilor / autorizaţiilor solicitate prin certificatul de urbanism şi altele care se impun pe perioada derularii contractului de proiectare şi execuţie de lucrări; • Proiectul pentru autorizarea lucrărilor conform etapa a III-a din HG.907/2016; • Proiectul tehnic de execuţie, precum şi etapele de execuţie conform etapa a IV-a din HG.907/2016 • Proiectul de urmărire în timp a construcţiilor pentru urmărirea comportării în timp a construcţiilor, postutilizarea construcţiilor. • Documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare I.S.U.; • Documentaţia tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare D.S.P. . De asemenea proiectantul are obligaţia de a prezenta documentaţiile in faţa verificatorului / verificatorilor de proiect, contractaţi de către beneficiar. Proiectantul are obligatia ca în maxim 5 zile de la semnarea contractului să comunice \ beneficiarului care sunt cerintele esentiale la care se verifica proiectul. Executie lucrari: Execuţia lucrărilor se va face cu respectarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie, a caietelor de sarcini, a autorizaţiei de construire şi sub supravegherea dirigintelui de şantier. Serviciile de asigurare a asistenţei tehnice din partea proiectantului pe parcursul executiei de lucrari: Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe care acesta trebuie să le presteze pe parcursul executării şi recepţiei lucrărilor constau în principal în următoarele activiţăti: - Sa participe, ori de cate ori va solicita beneficiarul sau executantul, pe şantier pentru emiterea de soluţii tehnice, precizări sau clarificări legate de aplicarea proiectului în concordanţă cu situaţia din teren. Modificarile aduse, din motive obiective, proiectului, caietelor de sarcini ale proiectantului sau listelor de cantităţi sau oricărei alte piese a proietului tehnic de execuţie sau oricărei alte documentaţii vor fi realizate numai de către proiectantul lucrării şi însuşită de catre specialiştii verificatori de proiecte. Deplasarea pe şantier se efectuează în conformitate cu termenele din graficul de execuţie din proprie iniţiativă, la solicitarea supervizorului/dirigintelui de şantier care este reprenzetantul beneficiarului, la solicitarea autorităii contractante, la solicitarea executantului, sau a oricarei alte părţi implicată în derularea execuţei lucrărilor; - Să răspundă solicitărilor venite din partea beneficiarului cu privire la unele completări sau detalii suplimentare, dispoziţii de şantier, etc., în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 5 zile de la primirea solicitării. Dispoziţiile de şantier emise vor fi numerotate şi îndosariate, şi vor fi insoţite de memorii, planşe, liste de cantităţi şi evaluare financiară; - Să urmărească respectarea prevederilor din proiect şi respectarea normelor în vigoare de către constructor; - Proiectantul şi executantul vor participa la toate fazele de execuţie determinante stabilite prin proiect; - De asemenea, proiectantul va avea obligaţia să participe ori de câte ori îl va solicita beneficiarul sau executantul, pe şantier, în baza asistenţei tehnice contractate pe perioada de executare a lucrărilor, iar la terminarea lucrărilor la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei şi la recepţia la terminarea lucrărilor executate; - La receptiile care se vor efectua, proiectantul are obligaţia de a respecta prevederile legale în vigoare; - Actualizarea proiectului tehnic şi pregatirea documentatiilor pentru recepţia la terminarea lucrărilor. Proiectantul are obligaţia ca la terminarea lucrărilor să întocmescă proiectul AS-BUILT şi să-l predea Beneficiarului anterior datei de recepţie la terminarea lucrărilor de construcţii. 1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. 2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul “REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI VÎNJU MARE" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul renovării/Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
“Reabilitarea şi modernizarea sediului Poliţiei municipiului Drobeta Turnu Severin" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
“REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI AURELIAN" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2. - Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice  
Achizitia de servicii pentru proiect tehnic,asistenta tehnica din partea proiectantului,executia de lucrari pentru , Reabilitarea ,modernizarea si echiparea infrastructurii educationale la Scoala Gimnaziala Petre Sergescu, REST DE EXECUTAT. cod SMIS 2014+ :121185  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Achizitie proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrare ,,Crearea pistelor pentru biciclisti ’’ , Cod SMIS 127643 18.05.20
Lucrări(proiectare, execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor) pentru proiectul "Creşterea eficienţei energetice pentru Liceul Teoretic GHEORGHE IONESCU ŞIŞEŞTI, Comuna Şişeşti, Judeţul Mehedinţi" 24.07.23
Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului  
Lucrari,proiectare si inginerie,asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor SISTEM DE TRAFIC MANAGEMENT in cadrul proiectului: "Creşterea mobilităţii urbane prin modernizarea şi eficientizarea transportului public, reabilitare căi de rulare transport public, inclusiv piste biciclişti si realizare sistem inteligent de trafic management" COD SMIS 128542 09.06.20