Contractul are ca scop Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări la obiectivul de investiţie: "ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ CU STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA ROŞIEŞTI, JUDEŢUL VASLUI", iar descrierea lucrarilor se regaseste in documentatia de atribuire.
Durata totala de realizare a investitiei este de 26 luni, din care:
- Etapa I (elaborarea documentatiilor tehnice) maxim 2 lu...
Contractul are ca scop Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări la obiectivul de investiţie: "ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ CU STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA ROŞIEŞTI, JUDEŢUL VASLUI", iar descrierea lucrarilor se regaseste in documentatia de atribuire.
Durata totala de realizare a investitiei este de 26 luni, din care:
- Etapa I (elaborarea documentatiilor tehnice) maxim 2 luni calendaristice de la data ordinului de incepere. Ofertantul va acorda asistenta Autoritatii Contractante inclusiv in etapa de verificare a proiectului tehnic. Activitatea de verificare de specialitate a proiectului tehnic va fi realizata de verificatorul atestat.
- Etapa II – Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor. Perioada aferenta acestei etape este de 24 luni calendaristice, care incepe sa decurga de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Executia lucrarilor, coincide ca perioada cu prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, conform specificatiilor Caietului de Sarcini aferente achizitiei.
- Etapa III – Executia lucrarilor de constructie – 24 luni calendaristice de la data emiterii ordinului de incepere a executiei lucrarilor pana la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Ofertantul va avea in vedere deschiderea mai multor fronturi de lucru in vederea incadrarii in termenul acordat.
Valoarea estimata a achizitiei: 20.819.044,22 lei fără TVA, conform devizului general întocmit de proiectant, din care:
• Capitolul 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 496.250,00 lei fara TVA.
• Capitolul 3. Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 1.175.000,00 lei fara TVA, din care:
3.5.4. Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor: 40.000,00 lei fara TVA;
3.5.5. Verificarea tehnica de calitate a DTAC, proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 45.000,00 lei fara TVA;
3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 1.010.000,00 lei fara TVA;
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 80.000,00 lei fara TVA.
• Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza – 18.957.222,00 lei fara TVA, din care:
4.1. Constructii si instalatii: 16.403.277,00 lei fara TVA;
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 109.250,00 lei fara TVA;
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 2.444.695,00 lei fara TVA.
• Capitolul 5.1. Organizare de santier – 190.572,22 lei fara TVA.
Termenul de raspuns al autoritatii contractante la clarificari - 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si termenul pana la care se pot solicita clarificarile - 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.