Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul de lucrări, ce are ca obiect: Proiectare, asistenţă tehnică şi executie lucrari pentru obiectivul "Reface DJ 606B degradat pe 0,7 km in comuna Bâcleş, satele Corzu şi Bâcleş - Podu Grosului", care cuprinde:
• Serviciile de proiectare - se solicita ca proiectantul/proiectantii sa furnizeze in principal serviciile aferente etapei a II-a, a III-a si a IV-a stabili...
Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul de lucrări, ce are ca obiect: Proiectare, asistenţă tehnică şi executie lucrari pentru obiectivul "Reface DJ 606B degradat pe 0,7 km in comuna Bâcleş, satele Corzu şi Bâcleş - Podu Grosului", care cuprinde:
• Serviciile de proiectare - se solicita ca proiectantul/proiectantii sa furnizeze in principal serviciile aferente etapei a II-a, a III-a si a IV-a stabilite de HG 907/2016, intocmind, fara a se limita la:
- Documentaţia conţinând: proiectul pentru autorizarea/desfinţarea executării lucrărilor şi proiectul tehnic de executie, precum si desenele de executie pentru lucrari de drumuri si asociate. Autoritatea Contractanta va furniza Proiectantului toate studiile intocmite pana la data prezentei achizitii;
-Caiete de sarcini;
- Lista cu cantitatile de lucrari;
- Deviz General. Estimarea de pret la nivel de Proiect tehnic de executie;
- Documentatii pentru obtinerea avizelor /autorizatiilor;
- Asigurarea suportului tehnic, daca este necesar, in timpul Perioadei de Notificare a Defectelor (Perioadei de Buna Executie);
- Proiectul de urmarire in timp a constructiilor pentru urmărirea comportării în timp a construcţiilor, postutilizarea construcţiilor;
- De asemenea proiectantul va obtine, in numele Beneficiarului, toate autorizaţiile, licenţele şi aprobările în conformitate cu Legile în vigoare pentru proiectarea, execuţia şi terminarea Lucrărilor şi remedierea oricăror defecţiuni.
• Executia lucrarilor
• Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.
1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.