Contractul are ca scop: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare, modernizare şi extindere pe verticală la secţia de recuperare umană din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, jud.Sălaj", detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuţiei – POE;
Etapa a II-a - Elaborare proiect te...
Contractul are ca scop: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare, modernizare şi extindere pe verticală la secţia de recuperare umană din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, jud.Sălaj", detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuţiei – POE;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic de execuţie + detaliile de execuţie;
Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor;
Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate
Valoarea totală estimată a achiziţiei: 8.585.874,48 lei fără TVA, din care:
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 206.000,00 lei, fără TVA
Execuţie lucrări – 8.379.874,48 lei, fără TVA, din care:
• lucrări de construcţii-montaj (C+M): 7.066.261,48 lei, fără TVA;
• utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 1.301.613,00 lei, fără TVA;
• cheltuieli conexe organizării de şantier: 12.000,00 lei, fără TVA;
Durata totală a contractului va fi de 18 luni, după cum urmează:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuţiei – POE - 2 luni de la data semnării contractului;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic de execuţie + detaliile de execuţie - 1 lună de la data precizată în Ordinul de începere emis pentru această etapă, ordin ce va fi emis în termen de maxim 15 zile de la obţinerea autorizaţiei de construire;
Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor - 13 luni de la data precizată în Ordinul de începere emis pentru această etapă (pe perioada execuţiei lucrărilor şi o lună după finalizarea acestora pentru elaborarea documentelor necesare în vederea recepţiei la terminarea lucrărilor), ordin ce va fi emis în maxim 30 de zile de la recepţia proiectului tehnic;
Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate – 12 luni de la data precizată în Ordinul de începere a lucrărilor, emis de Autoritatea Contractantă în maxim 30 de zile de la recepţia proiectului tehnic.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 13 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.