Obiectul achiziţiei/contractului: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare şi mansardare clădirea nr. 22 – Clădire birouri administrative" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş, după cum urmează:
• Servicii de proiectare: documentaţia pentru obţinerea certificatului de urbanism, documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Scenariul de securitate la incendi...
Obiectul achiziţiei/contractului: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare şi mansardare clădirea nr. 22 – Clădire birouri administrative" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş, după cum urmează:
• Servicii de proiectare: documentaţia pentru obţinerea certificatului de urbanism, documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Scenariul de securitate la incendiu, inclusiv documentaţiile necesare pentru actualizarea, dacă este cazul, a avizelor/acordurilor obţinute în faza DALI, precum şi a oricăror altor studii, expertize şi/sau documente solicitate prin certificatul de urbanism, documentaţia tehnică pentru autorizarea lucrărilor de construcţii DTAC, documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor DTOE, Analiza de risc la securitate fizică, Proiectul sistemului de alarmare la efracţie în vederea obţinerii Avizului IPJ, Proiect tehnic de execuţie, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Devizele valorice, Liste cu cantităţi de lucrări, inclusiv pentru organizarea de şantier, Graficul general de realizare a investiţiei, proiectul As Built, devizul general actualizat la terminarea lucrărilor din care să reiasă valoarea finală a lucrărilor executate, documentaţia privind exploatarea, repararea, întreţinerea, urmărirea comportării în timp şi postutilizarea construcţiei;
• Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de execuţie a lucrărilor;
• Execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii "Reabilitare şi mansardare clădirea nr. 22 – Clădire birouri administrative" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş;
• Furnizare dotări, utilaje şi echipamente tehnologice;
• Certificarea performanţei energetice.
Durata contractului: 9 luni de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare, după cum urmează:
- 2 luni durata serviciilor de proiectare, care cuprinde şi durata maximă estimată pentru obţinerea de către autoritatea contractantă a certificatului de urbanism, a avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, inclusiv a autorizaţiei de construire;
- 1 lună durata pentru verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie la cerinţele fundamentale (responsabilitatea autorităţii contractante), precum şi pentru eventualele revizuiri de proiect;
- 6 luni durata de execuţie a lucrărilor.
Achizitorul va emite ordine de începere distincte pentru serviciile de proiectare, respectiv pentru execuţia lucrărilor.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 12. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.