Obiectul achiziţiei/contractului: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru “Extindere spaţii de cazare şi microcantină Complex Alma Mater" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş, după cum urmează:•Servicii de proiectare: documentaţia pentru obţinerea certificatului de urbanism, documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Scenariul de securitate la incendiu, Auditul energ...
Obiectul achiziţiei/contractului: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru “Extindere spaţii de cazare şi microcantină Complex Alma Mater" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş, după cum urmează:•Servicii de proiectare: documentaţia pentru obţinerea certificatului de urbanism, documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Scenariul de securitate la incendiu, Auditul energetic, inclusiv documentaţiile necesare pentru actualizarea, dacă este cazul, a avizelor/acordurilor obţinute în faza DALI, precum şi a oricăror alte studii, expertize şi/sau documente solicitate prin certificatul de urbanism, documentaţia tehnică pentru autorizarea lucrărilor de construcţii DTAC, documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor DTOE, Analiza de risc la securitate fizică, Proiectul sistemului de alarmare la efracţie în vederea obţinerii Avizului IPJ, Proiect tehnic de execuţie, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Devizele valorice, Liste cu cantităţi de lucrări, inclusiv pentru organizarea de şantier, Graficul general de realizare a investiţiei, proiectul As Built, devizul general actualizat la terminarea lucrărilor din care să reiasă valoarea finală a lucrărilor executate, documentaţia privind exploatarea, repararea, întreţinerea, urmărirea comportării în timp şi postutilizarea construcţiei;•Servicii de verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie la cerinţele fundamentale;•Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de execuţie a lucrărilor;•Execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii "Extindere spaţii de cazare şi microcantină Complex Alma Mater" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş;•Furnizare dotări, utilaje şi echipamente tehnologice;•Certificarea performanţei energetice.Durata contractului: 15 luni de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor de proiectare, după cum urmează:- 3 luni durata serviciilor de proiectare, care cuprinde şi durata maximă estimată pentru obţinerea de către autoritatea contractantă a certificatului de urbanism, a avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, inclusiv a autorizaţiei de construire, durata pentru verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie la cerinţele fundamentale, precum şi pentru eventualele revizuiri de proiect;- 12 luni durata de execuţie a lucrărilor.Achizitorul va emite ordine de începere distincte pentru serviciile de proiectare, respectiv pentru execuţia lucrărilor.Durata serviciilor de proiectare – Etapa I va fi de maxim 3 luni, de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor de proiectare, perioadă în care se va realiza:-Documentaţia pentru obţinerea certificatului de urbanism;-Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Scenariul de securitate la incendiu, Auditul energetic, inclusiv documentaţiile necesare pentru actualizarea, dacă este cazul, a avizelor/acordurilor obţinute în faza DALI, precum şi a oricăror alte studii, expertize şi/sau documente solicitate prin certificatul de urbanism;-Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire - D.T.A.C.;-Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor - D.T.O.E.; -Analiza de risc la securitate fizică, Proiectul sistemului de alarmare la efracţie în vederea obţinerii Avizului IPJ;-Proiect tehnic de execuţie, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Devizele valorice, Liste cu cantităţi de lucrări inclusiv pentru organizarea de şantier, Graficul general de realizare a investiţiei;-Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie la cerinţele fundamentale.Documentaţia pentru obţinerea certificatului de urbanism se va preda în termen de 5 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor de proiectare;Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, Scenariul de securitate la incendiu, Auditul energetic, inclusiv documentaţiile necesare pentru actualizarea, dacă este cazul, a avizelor/acordurilor obţinute în faza DALI, precum şi a oricăror altor studii, expertize şi/sau documente solicitate prin certificatul de urbanism verificate (după caz) de verificatori de proiecte atestaţi, precum şi referatele de verificare se vor preda în termen de 25 de zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor de proiectare; Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire - D.T.A.C. şi Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor - D.T.O.E. verificată de verificatori de proiecte atestaţi, precum şi referatele de verificare se vor preda în termen de 75 de zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor de proiectare;Proiect tehnic de execuţie, Detalii de execuţie şi Caiete de sarcini verificate de verificatori de proiecte atestaţi, precum şi referatele de verificare, Devizele valorice, Liste cu cantităţi de lucrări inclusiv pentru organizarea de şantier, Graficul general de realizare a investiţiei, Analiza de risc la securitate fizică şi Proiectul sistemului de alarmare la efracţie în vederea obţinerii Avizului IPJ, se vor preda în termen de 3 luni de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor de proiectare; Durata de execuţie a lucrărilor va fi de maxim 12 luni de la data emiterii Ordinului de începere a lucrărilor;Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului se vor acorda pe toată durata execuţiei lucrărilor. Valoarea estimată totală a contractului este de: 3.606.956,53 lei fără TVA, din care:- Servicii de proiectare: 165.000,00 lei fără TVA;- Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie: 15.000,00 lei fără TVA;- Certificarea performanţei energetice: 1.500,00 lei fără TVA;- Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 15.000,00 lei fără TVA;- Execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii: 3.410.456,53 lei fără TVA, din care: - Valoarea C+M: 3.042.686,53 lei fără TVA; - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 104.050,00 lei fără TVA. - Dotări: 263.720,00 lei fără TVA.Valoarea aferentă procentului de diverse şi neprevăzute este de 10%. Preţul total ofertat supus evaluării, în baza căruia se va stabili clasamentul final, nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor de diverse şi neprevăzute, aceasta putând fi accesată, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv condiţiile prevăzute în contractul de achiziţie publică şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.