Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare termică a imobilului, închidere balcoane etajul 1, modernizare, compartimentări şi reparaţii, realizare pergolă parcare exterioară la sediul Inspectoratului Judeţean în Construcţii Constanţa"
Valoarea estimată a achiziţiei este în sumă de 1.549.623,68 lei fără TVA, respectiv 1.844.052,18 lei cu TVA, defalcată astfel:
•Valoarea est...
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare termică a imobilului, închidere balcoane etajul 1, modernizare, compartimentări şi reparaţii, realizare pergolă parcare exterioară la sediul Inspectoratului Judeţean în Construcţii Constanţa"
Valoarea estimată a achiziţiei este în sumă de 1.549.623,68 lei fără TVA, respectiv 1.844.052,18 lei cu TVA, defalcată astfel:
•Valoarea estimată a serviciilor de proiectare este de 32.624,45 lei fără TVA;
•Valoarea estimată a serviciilor de asistenţă tehnică a proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor este de 9.000 lei fără TVA ;
•Valoarea totală estimată pentru execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (1.504.332,56 lei fără TVA), montat utilaje şi echipamente (1.666,67 lei fără TVA) ;
•Valoarea estimată pentru organizarea şantierului este de 2.000 lei fără TVA .
Sumele reprezentând "cheltuieli diverse si neprevazute" nu se includ în calculul valorii estimate si, implicit, nu se vor cuprinde la nivelul ofertei depuse, deoarece acestea sunt cheltuieli incidente proiectului si nu valorii estimate unui contract de lucrari/servicii atribuit printr-o procedura de atribuire prevazuta de legislatia în domeniul achizitiilor. Prin urmare, scopul acestor sume îl reprezinta asigurarea resurselor financiare necesare în vederea implementarii modificarilor nesubstantiale efectuate cu respectarea prevederilor art.221 din Legea nr.98/2016, actualizată.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160, alin (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 5 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.