Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului [REALIZAREA UNUI SISTEM DE PRODUCERE A ENERGIEI DIN BIOMASĂ ÎN COMUNA RODNA, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD]
Obiectivul principal al prezentei achiziţii publice consta în proiectarea, furnizarea, montajul şi punerea în funcţiune pentr...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului [REALIZAREA UNUI SISTEM DE PRODUCERE A ENERGIEI DIN BIOMASĂ ÎN COMUNA RODNA, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD]
Obiectivul principal al prezentei achiziţii publice consta în proiectarea, furnizarea, montajul şi punerea în funcţiune pentru proiectul: “Realizarea unui sistem de producere a energiei din biomasa in comuna Rodna, judeţul Bistriţa-Năsăud"
În vederea realizării obiectivului propus Ofertanţii vor asigura, prin propunerea lor tehnica, realizarea următorilor indicatori obligatorii din proiect, respectiv:
1. Energie termica totala produsa din biomasa de 14MWt;
2. Energie electrica minima produsa de 700 kWe;
3. Lungimea traseelor conductelor de termoficare in Conformitate cu documentaţia;
4. Numărul de consumatori racordaţi in conformitate cu documentaţia.
Proiectul tehnic poate fi adaptat tehnologiei de la data elaborării proiectului tehnic singura obligaţie fiind respectarea indicatorii ai proiectului.
Indicatori obligatorii de proiect conform soluţiei din SF:
CO30 Capacitate suplimentară de producere a energiei din surse regenerabile: 14,72 MWt
CO34 Reducerea gazelor cu efect de sera: Scădere anuală estimată a gazelor cu efect de seră - minim 1.258,26 t/an CO2
2S53 Producţia brută de energie primară din surse regenerabile mai puţin exploatate - minim 2.711,15 tep/an
Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 14 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile necesare pentru realizarea tuturor activităţilor contractului. Pentru lucrările aferente Organizării de şantier (cap 5.1.) fiecare ofertant are libertatea şi obligaţia de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
CLAUZA SUSPENSIVĂ
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării lucrărilor din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) si/sau alte surse de finanţare legal constituite, semnarea contractului ce face obiectul procedurii de atribuire fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare aferent obiectivului de investiţii ce face obiectul procedurii de atribuire nu este încheiat/semnat, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016 şi poate anula procedura de atribuire, încheierea contractului de achiziţie publică fiind imposibilă în lipsa unui contract de finanţare valabil care să certifice obţinerea finanţării lucrărilor din fondurile europene nerambursabile. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiei suspensive de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.