Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA TOMEŞTI, JUDEŢUL IAŞI"
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehn...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA TOMEŞTI, JUDEŢUL IAŞI"
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie
- asistenţa tehnică a Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor
- realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul D.A.L.I
Lucrările de amenajare a centrului de colectare a deşeurilor prin aport voluntar în comuna Tomeşti, jud. laşi se vor desfăşura pe o suprafaţă de 3164.00 mp, din care:
• Platformă carosabilă: 1.884.10 mp;
• Trotuar: 65.00 mp;
• Spaţiu verde: 1214,90 mp (38.39%).
Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare:
1.2. Amenajarea terenului – 200.000,00 lei
2.1. Asigurare utilităţi - 55.002,25
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 40.000,00
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 25.000,00
4.1. Construcţii şi instalaţii - 2.231.815,80
4.2. Montaj utilaje tehnologice - 25.487,03 lei
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – conform Ghidului Specific, cap. 5.2.2. - Achiziţiile : ,,Achiziţia de containere pentru dotarea centrelor de colectare prin aport voluntar se va realiza centralizat de Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor în baza acordului de asociere de autorităţi contractante, al cărui model indicativ este ataşat prezentului ghid"
5.1. Organizare de şantier - 134.619,92
- Total valoare estimată (lei fără TVA) - 2.711.925,00
Din care:
- Total servicii de proiectare – 65.000,00
- Total execuţie lucrări - 2.646.925,00
Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile.
Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor".
**) La realizarea proiectării se va respecta modelul de proiect tehnic transmis de finanţator şi care se regăseşte în fişierul cu denumirea "Ghid CAV.zip"
***) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile necesare pentru realizarea tuturor activităţilor contractului. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice furnizorii pentru materialele cu pondere semnificativă în execuţia lucrărilor şi/sau în atingerea obiectivelor, precum şi distanţa de transport de la aceştia.
*****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2