Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «REABILITARE ŞI CONSOLIDARE DJ 191 G: CRASNA (DJ 108G) – MARIN – VALCĂU DE JOS (DJ 191D), KM 0+000 – 11+615»
Durata totală a contractului este de 24 luni de la data semnării acestuia, din care:
Etapa 1 - Elaborare documentaţii...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «REABILITARE ŞI CONSOLIDARE DJ 191 G: CRASNA (DJ 108G) – MARIN – VALCĂU DE JOS (DJ 191D), KM 0+000 – 11+615»
Durata totală a contractului este de 24 luni de la data semnării acestuia, din care:
Etapa 1 - Elaborare documentaţii tehnice (PAC şi POE, documentaţii pentru obţinere/actualizare avize, acorduri, AC) - maxim 2 luni de la emiterii ordinului de începere a serviciilor.
Etapa 2 - Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie şi caiet de sarcini(PT+DDE+CS) - maxim 1 lună de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru această etapă, după obţinerea Autorizaţie de construire;
Etapa 3 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 12 luni de la emiterea Ordinul de începere a lucrărilor
Etapa 4 - Execuţie lucrări – 12 luni de la data emiterea Ordinului de începere lucrărilor.
Valoarea estimată este de 49.014.204,06 lei fără TVA, formată din următoarele subcapitole
1.2. Amenajarea terenului- 623.370,00
1.3. Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţiată- 111.254,40
1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor- 300.000,00
3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor - 250.000,00
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie- 1.100.000,00
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 400.000,00
4.1. Construcţii şi instalaţii- 46.079.579,66
5.1. Organizare de şantier - 150.000,00
Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 13 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare care reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2