Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii inclus in Subprogramul "Lucrări în primă urgenţă" - "POD RUTIER PESTE RÂUL MUREŞ, ORAŞ LUDUŞ, JUDEŢUL MUREŞ"
Valoarea estimata este de 8.752.315,40 lei fără TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica( (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect conf. Legii 10/1995,
D.T.A.C....
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii inclus in Subprogramul "Lucrări în primă urgenţă" - "POD RUTIER PESTE RÂUL MUREŞ, ORAŞ LUDUŞ, JUDEŢUL MUREŞ"
Valoarea estimata este de 8.752.315,40 lei fără TVA si se compune din:
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica( (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect conf. Legii 10/1995,
D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor,
intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built"
si altele conform prevederilor Caietului de Sarcini): 239.028,23 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 8.305.646,02 lei, din care:
- subcap.4.1. Constructii si instalatii: 8.305.646,02 lei.
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 207.641,15 lei, din care:
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier: 207.641,15 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (2%): 166.112,92 lei;
- Subcap.5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului (0,5%): 41.528,23 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.