Contractul are ca scop: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare, modernizare şi extindere pe
verticală la secţia de recuperare umană din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, jud.Sălaj", detaliat in urmatoarele
etape:Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuției
– POE; Etapa a II-a - Elabor...
Contractul are ca scop: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare, modernizare şi extindere pe
verticală la secţia de recuperare umană din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, jud.Sălaj", detaliat in urmatoarele
etape:Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuției
– POE; Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic de execuție + detaliile de execuție;Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din
partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor;Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate Valoarea totală estimată
a achiziţiei: 8.585.874,48 lei fără TVA, din care: Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 206.000,00
lei, fără TVA Execuție lucrări – 8.379.874,48 lei, fără TVA, din care:• lucrări de construcții-montaj (C+M): 7.066.261,48
lei, fără TVA;• utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj: 1.301.613,00 lei, fără TVA;• cheltuieli
conexe organizării de șantier: 12.000,00 lei, fără TVA; Durata totală a contractului va fi de 18 luni, după cum urmează:Etapa
I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuției – POE
- 2 luni de la data semnării contractului;Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic de execuție + detaliile de execuție - 1
lună de la data precizată în Ordinul de începere emis pentru această etapă, ordin ce va fi emis în termen de maxim 15 zile
de la obținerea autorizației de construire;Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuției
lucrărilor - 13 luni de la data precizată în Ordinul de începere emis pentru această etapă (pe perioada execuţiei lucrărilor
şi o lună după finalizarea acestora pentru elaborarea documentelor necesare în vederea recepţiei la terminarea lucrărilor),
ordin ce va fi emis în maxim 30 de zile de la recepția proiectului tehnic;
Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate – 12 luni de la data precizată în Ordinul de începere a lucrărilor, emis de Autoritatea
Contractantă în maxim 30 de zile de la recepția proiectului tehnic. Numărul de zile până la care se pot solicita
clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 Autoritatea Contractantă va răspunde
la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 13 zi înainte de data limită de depunere
a ofertelor. Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secțiunea aferentă, în format PDF editabil.Modul de realizare
a corespondenței între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.