Contractul are ca scop: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare, modernizare şi extindere pe verticală la secţia de recuperare umană din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, jud.Sălaj", detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuţiei – POE;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehn...
Contractul are ca scop: Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare, modernizare şi extindere pe verticală la secţia de recuperare umană din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, jud.Sălaj", detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuţiei – POE;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic de execuţie + detaliile de execuţie;
Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor;
Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate
Valoarea totală estimată a achiziţiei: 7.293.108,79 lei fără TVA, din care:
Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 206.000,00 lei, fără TVA
Execuţie lucrări – 7.087.108,79 lei, fără TVA, din care:
• lucrări de construcţii-montaj (C+M): 5.225.359,83 lei, fără TVA;
• utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 1.301.613,00 lei, fără TVA;
• dotări: 548.135,96 lei, fără TVA;
• cheltuieli conexe organizării de şantier: 12.000,00 lei, fără TVA;
Durata totală a contractului va fi de 15 luni, după cum urmează:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuţiei – POE - 2 luni de la data semnării contractului;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic de execuţie + detaliile de execuţie - 1 lună de la data precizată în Ordinul de începere emis pentru această etapă;
Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor - 12 luni de la data precizată în Ordinul de începere emis pentru această etapă;
Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate – 12 luni de la data precizată în Ordinul de începere a lucrărilor, emis de Autoritatea Contractantă
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 7 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.