Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Extinderea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, în imobilul situat în Cehu Silvaniei, str. 1 Decembrie 1918, nr. 13", detaliat in urmatoarele etape:
• Etapa I Elaborare Proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire - PAC - inclusiv proiectul de organizare a execuţiei - POE
• Etapa a II- a Elaborare Proiect tehnic de exe...
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Extinderea ambulatoriului de specialitate al Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, în imobilul situat în Cehu Silvaniei, str. 1 Decembrie 1918, nr. 13", detaliat in urmatoarele etape:
• Etapa I Elaborare Proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire - PAC - inclusiv proiectul de organizare a execuţiei - POE
• Etapa a II- a Elaborare Proiect tehnic de execuţie + detaliile de execuţie
• Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea antreprenorului(proiectantului) pe parcursul execuţiei lucrărilor
• Etapa a IV-a - Execuţia lucrărilor proiectate
Valoarea totală estimată a achiziţiei: 2.254.063,68 lei fără TVA, din care:
Proiectare(PAC+POE, PT+DDE+CS) + asistenţă tehnică– 185.000,00 lei, fără TVA;
Execuţie lucrări - 2.069.063,68lei, fără TVA.
• lucrări de construcţii-montaj (C+M): 1.810.063,68 lei, fără TVA;
• utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 259.000,00 lei, fără TVA;
Durata totală a contractului va fi de 18 luni, după cum urmează:
Etapa I - Elaborare proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire – PAC – inclusiv proiectul de organizare a execuţiei – POE - 2 luni de la data semnării contractului;
Etapa a II-a - Elaborare proiect tehnic de execuţie + detaliile de execuţie - 1 lună de la data precizată în Ordinul de începere emis de către Autoritatea Contractantă pentru această etapă, ordin ce va fi emis în maxim 15 zile de la obţinerea autorizaţiei de construire;
Etapa a III-a - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor –13 luni de la data precizată în ordinul de începere a serviciilor pentru această etapă – pe perioada execuţiei lucrărilor şi o lună după finalizarea acestora pentru elaborarea documentelor necesare recepţiei la terminarea lucrărilor, ordin ce va fi emis în maxim 30 de zile de la recepţia proiectului tehnic;
Etapa IV - Execuţia lucrărilor proiectate – 12 luni de la data precizată în Ordinul de începere a lucrărilor emis de către Autoritatea Contractantă pentru această etapă , ordin ce va fi emis în maxim 30 de zile de la recepţia proiectului tehnic.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.