Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PAC, POE, PT şi DDE, documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii . Drumurile propuse pentru modernizare isi desfasoara traseul in zonele de teren intravilan al comunei Mihălăşeni. Lungimea...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PAC, POE, PT şi DDE, documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii . Drumurile propuse pentru modernizare isi desfasoara traseul in zonele de teren intravilan al comunei Mihălăşeni. Lungimea totala a drumurilor ce vor fi modernizate este de 6.830,00m.
Drumurile se vor amenaja cu urmatoarea structura rutiera:
- 4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16
- 6 cm strat de legatura din binder BADPC 22,4
- 15 cm strat de baza din piatra sparta/piatra sparta amestec optimal
- 25 cm strat de fundatie din balast
- 18 cm (min) strat de forma din pamant stabilizat cu lianti hidraulici rutier
- spatura
Drumurile laterale se vor racorda cu străzile propuse spre modernizare şi vor avea aceeaşi structură rutieră ca şi străzile propuse spre modernizare. Drumurile laterale se vor amenaja pe o lungime de 15,00 m şi o lăţime de maxim 4m.
Accesele la proprietăţi se vor asigura prin rigole carosabile astfel încât să se poată intra în curţi, racordând astfel accesele la proprietăţi la cota proiectată a drumurilor .
Acostamentele se vor realiza pe o lătime de 50 cm, alcătuite din 10cm balast şi 15 cm piatră spartă.
Pentru colectarea apelor au fost prevăzute şanţuri trapezoidale din beton C30/37, rigole carosabile, rigole triunghiulare, rigole de acostament şi podeţe.
Apele colectate pe zonele cu rigole/şanturi vor fi descarcate în pârâul existent sau în alţi emisari din zonă.
Şanţurile şi rigolele existente aferente străzilor cu structură rutieră asfaltică existentă se vor decolmata şi repara.
În vederea asigurării continuităţii scurgerii apelor pluviale pe zonele cu şanţuri au fost prevăzute rigole carosabile din beton pentru accesele în curti, accesele se vor amenaja pe o lungime de 5m.
Pentru asigurarea continuităţii viroagelor si pârâurilor s-a prevăzut amenajarea a 3 podeţe dalate D4 şi 1 buc. podeţe prefabricate tip P2
Se vor monta indicatoarele rutiere numai cu acordul Poliţiei rutiere a judeţului. Se vor realiza marcajele rutiere longitudinale (axial şi/sau lateral conform STAS 1848).
Pentru protecţia participanţilor la trafic şi desfăşurarea circulaţiei în condiţii de siguranţă s-au prevăzut în cadrul proiectului parapete metalici.