Contractul are ca scop Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări la obiectivul de investiţie: "ÎNFIINŢARE SISTEM INTELIGENT DE DISTRIBUŢIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA ŞTEFAN CEL MARE, JUDEŢUL VASLUI", iar descrierea lucrarilor se regaseste in documentatia de atribuire.
Durata totala de realizare a investitiei este de 51 luni, din care:
- Etapa I (elaborarea documentatiilor tehnice) maxim 3 luni calendaristice de la ...
Contractul are ca scop Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări la obiectivul de investiţie: "ÎNFIINŢARE SISTEM INTELIGENT DE DISTRIBUŢIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA ŞTEFAN CEL MARE, JUDEŢUL VASLUI", iar descrierea lucrarilor se regaseste in documentatia de atribuire.
Durata totala de realizare a investitiei este de 51 luni, din care:
- Etapa I (elaborarea documentatiilor tehnice) maxim 3 luni calendaristice de la data ordinului de incepere: 1 luna pentru elaborarea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor/acordurilor necesare in vederea autorizarii lucrarilor, 1 luna pentru elaborarea documentelor pentru obtinerea autorizatiei de construire si 2 luni pentru elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie. Ofertantul va acorda asistenta Autoritatii Contractante inclusiv in etapa de verificare a proiectului tehnic. Activitatea de verificare de specialitate a proiectului tehnic va fi realizata de verificatorul atestat desemnat de ofertant.
- Etapa II – Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor. Perioada aferenta acestei etape este de 48 luni calendaristice, care incepe sa decurga de la data semnarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Executia lucrarilor, coincide ca perioada cu prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, conform specificatiilor Caietului de Sarcini aferente achizitiei.
- Etapa III – Executia lucrarilor de constructie – 48 luni calendaristice de la data emiterii ordinului de incepere a executiei lucrarilor pana la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Ofertantul va avea in vedere deschiderea mai multor fronturi de lucru in vederea incadrarii in termenul acordat.
Valoarea estimata a achizitiei: 25.361.640,36 lei fără TVA, conform devizului general întocmit de proiectant, din care:
• Capitolul 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 268.280,29 lei fara TVA, din care: 1.2. Amenajarea terenului; 1.3. Amenajarea pentru protectia mediului si aducerea terenului la cota zero; 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor;
• Capitolul 2. Cheltuieli pentru asigurarea cu utilitati necesare obiectivului de investitii – 17.466,71 lei fara TVA, din care: 2.1. Utilitati necesare obiectivului (retele de utilitati: racord energie electrica, apa, canal, cai de comunicatie pentru controlul retelei de distributie g.n., etc.);
• Capitolul 3. Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica - 1.494.558,40 lei fara TVA, din care: 3.5.4. Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor; 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie; 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie; 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului;
• Capitolul 4. Cheltuieli pentru investitia de baza - 23.289.770,92 lei fara TVA, din care: 4.1. Constructii si instalatii; 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale; 4.6. Active necorporale (GIS, facturare inteligenta, software IT integrat, etc.);
• Capitolul 5. Alte cheltuieli - 291.564,04 lei fara TVA, din care: 5.1. Organizare de santier
Termenul de raspuns al autoritatii contractante la clarificari - 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si termenul pana la care se pot solicita clarificarile - 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.