Obiectul general al contractului este de Proiectare (Taxe pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii (taxe avize şi acorduri faza P.U.D. şi D.T.A.C.), D.T.A.C. + P.Th.), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii “ Etajare imobil Grădiniţa Pinocchio în vederea înfiinţării unei creşe, strada Retezatului, nr. 8, Municipiul Câmpia Turzii“.
1. Servicii de proiectar...
Obiectul general al contractului este de Proiectare (Taxe pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii (taxe avize şi acorduri faza P.U.D. şi D.T.A.C.), D.T.A.C. + P.Th.), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii “ Etajare imobil Grădiniţa Pinocchio în vederea înfiinţării unei creşe, strada Retezatului, nr. 8, Municipiul Câmpia Turzii“.
1. Servicii de proiectare:
a. Documentaţie tehnică pentru obţinere Autorizaţie de construire (D.T.A.C.)
b. Detalii de execuţie (D.D.E.)
2. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor
3. Executie de lucrari.
Valoarea estimata: 1.190.553,78 lei fără TVA, din care:
- valoare estimata lucrari C.+M.: 1.148.776 lei fără TVA;
- taxe pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii (taxe avize şi acorduri faza P.U.D. şi D.T.A.C.) - 5.951 lei fără TVA;
- D.T.A.C.+PTh. - 25.827 lei fără TVA;
- asistenţă din partea proiectantului - 10.000 lei fără TVA.
Durata de prestare a serviciilor de proiectare este de 50 de zile dupa constituirea garantiei de buna executie.
Durata prestarii serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului este pe toata perioada de executie a lucrarilor pâna la momentul semnarii procesului verbal de receptie finala la terminarea lucrarilor. Asistenta tehnica se va acorda si in perioada de garantie acordata lucrarilor, in cazul in care este necesar.
Durata de executie a lucrarilor este de 12 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor, dupa constituirea garantiei de buna executie.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
De asemenea, proiectul mai prevede o sumă de137.777 LEI fără TVA pentru cheltuielile diverse si neprevăzute. Cheltuielile diverse si neprevăzute pot fi accesate doar în conditiile prevăzute expres de lege printr-un act aditional sau prin derularea unei noi proceduri de atribuire.
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevăzute la art.221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.