Achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii ,, Reabilitare şi modernizare străzi urbane, oraş Breaza, judeţul Prahova,,.Valoarea estimata a contractului este de 17.811.000 lei fără TVA, defalcata astfel: 3.2 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 30.000 lei fără TVA, 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie...
Achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii ,, Reabilitare şi modernizare străzi urbane, oraş Breaza, judeţul Prahova,,.Valoarea estimata a contractului este de 17.811.000 lei fără TVA, defalcata astfel: 3.2 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor 30.000 lei fără TVA, 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie 105.000 lei fără TVA, 3.8 Asistenţă tehnică 36.000 lei fără TVA, 4.1 Construcţii şi instalaţii 16.800.000 lei fără TVA, 5.1 Organizare de şantier 840.000 lei fără TVA.Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare,
termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.