Prin incheierea contractului se urmareste a fi atribuit contractul pentru obiectivul: „PROIECTARE + EXECUTIE “MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN LUNGIME DE 12,36 KM IN COMUNA CERAT, JUDETUL DOLJ"
Valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general, luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare:
I.Cheltuieli pentru servicii de proiectare + Asistenta tehnica...
Prin incheierea contractului se urmareste a fi atribuit contractul pentru obiectivul: „PROIECTARE + EXECUTIE “MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN LUNGIME DE 12,36 KM IN COMUNA CERAT, JUDETUL DOLJ"
Valoarea estimata a serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general, luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare:
I.Cheltuieli pentru servicii de proiectare + Asistenta tehnica din partea proiectantului – 387.500,00 Lei fara TVA compus din:
Cap.3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor -2.500,00 lei fara TVA
Cap.3.5.5. Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie – 6.000,00 lei fara TVA
Cap.3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie – 324.000,00 lei fara TVA
Cap.38.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului – 55.000,00 lei fara TVA compus din:
Cap.3.8.1.1. pe perioada de executie a lucrarilor – 50.000, 00 lei fara TVA
Cap.3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazeleincluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii – 5.000,00 lei fara TVA
II.Cheltuieli lucrari de executie: 12.117.801,70 Lei fara TVA compusa din:
Cap.4.1. Constructii si instalatii – 12.062.801,70 lei fara TVA
Cap.5.1. Organizare de santier – 55.000,00 lei fara TVA
Valoarea estimata a prezentei achizitii de lucrari (proiectare + executie) este de 12.505.301,70 lei fara TVA, ceea ce presupune achizitia acestor lucrari prin procedura de achizitie Procedura Simplificata, conform art.7 alin.) din Legea98/2016, coraborat cu art.17 alin.4, lit (b) din HG395/2016.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 12 zile
Răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis cu cel puţin 10 zile, respectiv 5 zile în situaţiile de urgenţă demonstrate în mod corespunzător de autoritatea contractantă, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.