Valoarea estimata este rezultata din insumarea valorii estimate a fiecarui lot si include prestarea serviciilor si executia lucrarilor la obiectivele de investitii Lot 1 Sala de sport scolara, comuna Darmanesti, sat Maritei, judet Suceava – 102 locuri si Lot 2 Sala de sport cu tribuna 180 locuri, comuna Caianu Mic, sat Caianu Mic, judet Bistrita Nasaud si este de 14.260.862 lei.
Valoarea estimata a Lotului 1 Sala de sport...
Valoarea estimata este rezultata din insumarea valorii estimate a fiecarui lot si include prestarea serviciilor si executia lucrarilor la obiectivele de investitii Lot 1 Sala de sport scolara, comuna Darmanesti, sat Maritei, judet Suceava – 102 locuri si Lot 2 Sala de sport cu tribuna 180 locuri, comuna Caianu Mic, sat Caianu Mic, judet Bistrita Nasaud si este de 14.260.862 lei.
Valoarea estimata a Lotului 1 Sala de sport scolara, comuna Darmanesti, sat Maritei, judet Suceava este de 6.556.708 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica a proiectantului: 143.422 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 6.271.013 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 142.273 lei
Valoarea estimata a Lotului 2 Sala de sport cu tribuna 180 locuri, comuna Caianu Mic, sat Caianu Mic, judet Bistrita Nasaud este 7.704.154 lei, compusa din:
- Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (studii de teren, documemtatii pentru obtinere avize / acorduri, scenariu de securitate la incendiu, verificari proiect conf. Legii 10/1995, D.T.A.C, P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini): 142.993 lei
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 7.396.310 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1 organizare de santier 164.851 lei.
Indicatorii tehnico – economici au fost aprobati prin Ordinul MDRAP nr. 1490/05.04.2019 pentru lot 1 si prin Ordinul MDRAP nr. 1461 / 02.04.2019 pentru lot 2.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.