Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 4 lot 1-2, respectiv: LOT 1- Construire bazin de inot didactic, comuna Sandominic, sat Sandominic, judetul Harghita LOT 2- Construire bazin de inot didactic, Bulevardul Mihai Viteazul, municipiul Vulcan, judetul Hunedoara. Valoarea estimata pentru fiecare lot, respectiv pentru ...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivele de investitii Pachet 4 lot 1-2, respectiv: LOT 1- Construire bazin de inot didactic, comuna Sandominic, sat Sandominic, judetul Harghita LOT 2- Construire bazin de inot didactic, Bulevardul Mihai Viteazul, municipiul Vulcan, judetul Hunedoara. Valoarea estimata pentru fiecare lot, respectiv pentru lot 1 – este de 8.921.230 lei fara TVA, pentru lot 2 - este de 8.921.230, Valoarea este compusa din: Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului- 362.980 lei; Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica (studii de teren, documentatii pentru obtinere avize/acorduri, scenariu de Securitate la incendiu, verificari proiect conf. legii nr. 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, elaborare certificat energetic anexa la procesul – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect as-built si altele conform prevederilor caietului de sarcini) - 173.507 lei; Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 8.210.024 lei; Organizare de santier – 174.719 lei ( subcapitolul 5.1.)
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.1605/22.04.2019 - LOT 1 si LOT 2 ;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. NOTA: In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.