Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Complexuri sportive" - Proiect tip “Constructii de baze sportive – proiect TIP 1" – “Construire bază sportivă TIP 1, oraş Predeal, judeţul Braşov" – V2 combustibil gaz
Valoarea estimata este de 7.037.987,88 lei, fara TVA si se com...
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Complexuri sportive" - Proiect tip “Constructii de baze sportive – proiect TIP 1" – “Construire bază sportivă TIP 1, oraş Predeal, judeţul Braşov" – V2 combustibil gaz
Valoarea estimata este de 7.037.987,88 lei, fara TVA si se compune din:
- Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 639.027,57 lei
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectului: 124.875,07 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.161.187,13 lei
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 112.898,11 lei, din care:
- Subcap. 5.1. Organizare de santier: 112.898,11 lei
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 84.673,58 lei
- Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 28.224,53 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.