Proiectare si execuție lucrări la obiectivul de investiții „Reabilitare și modernizare DJ 245L: DN 24 (Costești) – Puntișeni
– Chițcani – Pârvești – Mănăstirea Pârvești”,in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini. Obiectivul general al
proiectului este proiectarea și execuția lucrărilor pentru modernizarea și reabilitarea unui tronson din drumul județean DJ
245L: DN 24 (Costești) – Puntișeni – C...
Proiectare si execuție lucrări la obiectivul de investiții „Reabilitare și modernizare DJ 245L: DN 24 (Costești) – Puntișeni
– Chițcani – Pârvești – Mănăstirea Pârvești”,in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini. Obiectivul general al
proiectului este proiectarea și execuția lucrărilor pentru modernizarea și reabilitarea unui tronson din drumul județean DJ
245L: DN 24 (Costești) – Puntișeni – Chițcani – Pârvești – Mănăstirea Pârvești” pe o lungime de 5,280 km. NOTĂ: Orice referire
în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător, un procedeu special, un standard, un
normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar cu scopul
de a identifica cu ușurință tipurile de produs ca și concept și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori
economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent”,
iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă
este cazul.NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici
pana la termenul limita stabilit. Autoritatea contractanta nu va raspunde solicitarilor de clarificari venite dupa termenul
limita stabilit initial.NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa
în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar
răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de
atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin
altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.