În cadrul contractului proiectantul Antreprenorului a întocmi următoarele documentații: Documentația Tehnică pentru obținerea
Autorizației de Construire (D.T.A.C.) și Documentația Tehnică pentru Organizarea Execuției (D.T.O.E.) - include Memoriul tehnic
și planșe reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA – Constanța, în vederea depunerii către autoritățile publice
competente în vederea obț...
În cadrul contractului proiectantul Antreprenorului a întocmi următoarele documentații: Documentația Tehnică pentru obținerea
Autorizației de Construire (D.T.A.C.) și Documentația Tehnică pentru Organizarea Execuției (D.T.O.E.) - include Memoriul tehnic
și planșe reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA – Constanța, în vederea depunerii către autoritățile publice
competente în vederea obținerii Autorizației de Construire. Documentația Tehnică pentru Proiectul Tehnic (cu Detalii de Execuție,
Caietele de Sarcini, Listele de Cantități, Breviare de Calcul, Antemăsurătoare, Devize) - include Memoriul tehnic și planșe
reprezentative care vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA. Documentația pentru Proiectul de urmărire în timp a construcției
- include Memoriul tehnic și planșele reprezentative. Urmărirea comportării în timp a construcțiilor este reglementată de
Legea 10/1995 și Normativul P130/1995. Aceasta este obligatorie pentru toate categoriile de construcții și va fi asigurată
de către: proprietari, administratori și sau utilizatori pe baza unui : “ Proiect de urmărire în timp a construcției “. Planuri
As Built și ridicare topo amenajare proiect finalizat, (Conform HG nr. 343/2017 - modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea
Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora).Lucrarile ce vor executate de catre
Antreprenor sunt::Ob 1. Umpluturi și sistematizare teritoriuOb 2. Drum de accesOb 3. Iluminat stradalTermenul limită până
la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificări
sau informatii suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă stabilește 2 (două) termene limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informații
suplimentare, după cum urmează: • Entitatea contractantă va răspunde într-un prim termen de 25 zile înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor tuturor solicitărilor de clarificare adresate de operatorul economic în intervalul de la publicarea
documentației de atribuire și până la data la care se împlinește termenul cu 35 de zile anterior datei limită de depunere
a ofertelor; • Entitatea contractantă va răspunde într-un al 2-lea termen de 11 zile înainte de termenul limită de depunere
a ofertelor restului de solicitări de clarificare adresate cu 18 zile anterior datei limită de depunere a ofertelor. Entitatea
contractantă își rezervă dreptul de a publica răspunsurile la clarificări în acest al 2-lea termen pentru care răspunsurile
ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus. Cele 2 (două) termene de răspuns la clarificări nu afectează dreptul
operatorului economic de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la momentul publicării
anunțului de participare și până la a 18-a zi anterior termenului limită de depunere a ofertelor stabilit de Entitatea contractantă.
La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.Valoarea totală estimată: 124.625.548,00
lei, fără TVA, din care:- Proiectare: 1.337.669,00 lei, fără TVA- Execuție:
122.143.175,00 lei, fără TVA - Organizare de Santier: 1.144.614,00 lei, fără TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute. Valoarea
Cheltuielilor diverse și neprevăzute este de 12.608.351 lei, fără TVA.Durata contractului: 20 luni, din care:- 2 luni pentru
servicii de proiectare și - 18 de luni pentru executia lucrarilor